لزوم استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در تبیین خدمات نظام

امام جمعه شهرستان قشم گفت: مسوولان باید از ظرفیت رسانه‌ها در تبیین خدمات نظامی اسلامی برای آحاد جامعه بهره‌ بگیرند و از نقد منصفانه به عنوان یکی از عوامل پیشرفت استقبال کنند.
کد خبر: ۷۷۴۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 24 August 2019

به گزارش تابناک جزیره، حجت‌الاسلام میثم تارم پیش از ظهر امروز در دیداری که فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی قشم به مناسبت هفته دولت با وی داشتند، با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: فلسفه نامگذاری هفته دولت اقتدا کردن دولتمردان به این دو شهید بزرگوار است.

وی افزود: ساده‌زیستی، اخلاص، مردمی بودن، تلاش جهادی، ولایتمداری و استکبارستیزی از مهمترین ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر به شمار می‌رود.

امام جمعه قشم  بیان کرد: هفته دولت فرصتی برای ارزیابی اقدامات یک ساله و بررسی راهکارهای لازم جهت رفع کاستی‌ها در مسیر خدمتگزاری به مردم است.

تارم با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده، ابراز داشت: مردم باید در جریان خدمات ارائه شده قرار بگیرد و مدیران در این راستا از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کنند.

وی گفت: پرداختن به حواشی و مسائل جزئی از آفت‌های مسیر خدمت‌رسانی است و مسوولان باید با ارزیابی اقدامات خود و مد نظر داشتن شرایط موجود بر اساس اولویت‌ها اقدام کنند.

امام جمعه قشم اضافه کرد: اقدامات فرمانداری شهرستان قشم در حوزه خدمات رسانی ستودنی است و استقبال از نقد منصفانه از مهمترین عوامل پیشرفت به شمار می‌رود.

بهره‌برداری از ۶ پروژه شاخص آموزش و پرورش

فرماندار قشم نیز اظهار داشت: همزمان با هفته دولت ۳۶ پروژه با اعتباری حدود ۸۶۰ میلیارد ریال در قشم به بهره‌برداری می‌‌رسد.

علیرضا نصری از افتتاح ۶ پروژه شاخص در حوزه آموزش و پرورش در روز یکشنبه(فردا) با حضور مسوولان استانی خبر داد و افزود: این پروژه‌ها بر اساس نیازمندی احصاء شده در شهرستان طراحی و اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین به منظور تقویت انسجام ادارات در رفع مشکلات ساکنان بخش حرا، شورای اداری شهرستان در روز پنجشنبه همین هفته در بخشداری حرا برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار