برگزاری همایش متمرکز آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان

محسن ساغرچی از برگزاری همایش متمرکز آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور بیش از ۲ هزار نفر از زائران همدانی روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در سالن ورزشی ابن سینا برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۷۴۰۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۱ 02 May 2019
مدیر حج و زیارت همدان با بیان اینکه امسال ۳ هزار همدانی حاجی می‌شوند گفت: بر این اساس در ایام حج تمتع ۲ هزار و ۹۳۵ نفر در قالب ۲۰ کاروان از استان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

به گزارش فارس، ساغرچی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امسال حدود ۳ هزار همدانی حاجی می‌شوند اظهار کرد: در ایام حج تمتع ۲ هزار و ۹۳۵ نفر در قالب ۲۰ کاروان از استان همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه حجاج از ۲۵ ذی‌القعده تا ۳ ذی‌الحجه برای انجام مناسک حج تمتع اعزام خواهند شد گفت: زائران استان همدان از فرودگاه همدان به مراسم حج تمتع اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان همدان با تأکید بر اینکه زمان پرواز‌ها هنوز قطعی نشده است تصریح کرد: این مسئله منوط به تایید و اجازه فرودگاه جده است.

وی از برگزاری همایش متمرکز آموزشی و توجیهی زائران حج تمتع استان خبر داد و گفت: این همایش با حضور بیش از ۲ هزار نفر از زائران همدانی روز جمعه ۱۳ اردیبهشت در سالن ورزشی ابن سینا برگزار خواهد شد.

ساغرچی از تمام زائران، مدیران و عوامل اجرایی و روحانیون کاروان‌های حج تمتع همدان دعوت کرد در این همایش شرکت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار