مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین:

حریم راه‌های مواصلاتی استان قزوین پاکسازی شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: طرح پاکسازی حریم راه‌های مواصلاتی استان قزوین اجرا شد.
کد خبر: ۷۲۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 13 March 2019

حریم راه‌های مواصلاتی استان قزوین پاکسازی شد

به گزارش تابناک قزوین، افشین پیرنون، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، در خصوص پاکسازی حریم راه‌های قزوین، عنوان کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی‌های بعمل آمده همزمان با آغاز سفرهای نوروزی هموطنان عزیز ۹ اداره شهرستان‌های تابعه این اداره کل با ۲۶ راهدارخانه و با استفاده از ۳۰۰ نفر نیروی راهدار، ۲۸۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و نیمه سنگین در طرح پاکسازی حریم راه‌های مواصلاتی استان به کار گرفته شد.

پیرنون افزود: این طرح پاکسازی همزمان با سراسر کشور انجام شد و مقادیر زیادی زباله و کیسه‌های پلاستیکی از حاشیه راه‌ها جمع آوری و به محل دفن زباله‌های استان انتقال یافت.

این مسئول یادآور شد: حفظ و نگهداری از حریم راه‌ها وظیفه تمام کاربران جاده‌ها است و  از شهروندان محترم و مسافران نوروزی درخواست می‍کنیم از ریختن زباله در حریم راه‌ها خودداری کنند.

مدیرکل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای استان قزوین درپایان گفت: از وظایف مهم راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نگهداری، ایمن سازی و بازنگهداشتن ۶۷۰۰ کیلومتر از راههای استان است که در این راستا تلاش می‌کنیم با همکاری سایر دستگاه‌ها بویژه پلیس راه وظایف جاری، اضطراری و دوره‌ای خود را بخوبی انجام دهیم و در این هدف موفق عمل کنیم.

استان قزوین با ۲۱۷ کیلومتر آزادراه، ۳۵۰ کیلومتربزرگراه و بطور متوسط ۲۰ میلیون تردد ماهانه در محورهای مواصلاتی، این استان را در رتبه سوم کشوری قرار داده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار