رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا:

امنیت کشورمان مثال‌زدنی است/ ناجا و مرزبانی با همه توان در خدمت زائران اربعین هستند

رییس سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا گفت: امنیت در مرزهای ما خیلی خوب است که علت آن حضور سلحشورانه و مدبرانه نیروهای مسلح به رهبری مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۶۷۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 28 October 2018

حجت‌الاسلام محمدباقر روحانی فر در جریان بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران افزود: اربعین مقطعی از زمان است که جامعه موعود مهدی را در آن می‌بینیم و هیچ‌کس در آن گرسنه یا بدون مکان نمی‌ماند و همه تلاش می‌کنند به‌نوعی به هم کمک کنند، این اتفاقی است که در جامعه موعود مهدی در انتظار آن هستیم و اگر این جلوه به جهانیان معرفی شود بی‌تردید خواهان و عاشقان زیادی پیدا می‌کند.

به گزارش"تابناک" وی اظهار کرد: بر این اساس این وحدت شکل‌گرفته در کنگره عظیم اربعین چیزی نیست که بد خواهان و تفرقه‌افکنان به دنبال آن باشند و به همه ما این توفیق را می‌دهد که خدمت گذار خوبی برای زائران اباعبدالله باشیم.

وی تصریح کرد: ناجا و به خصوص مرزبانی با تمامی توان و قوا وارد صحنه شده و مشغول خدمت‌رسانی به زائران است و از مهران گرفته تا شلمچه و چذابه، ناجا به‌طورجدی وارد صحنه شده تا سفری خاطره‌انگیز، معنوی و با آسایشی را برای زائران رقم بزند.

وی یادآور شد: سازمان عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا نیز بر اساس وظیفه‌ای که دارد کنار هم‌رزمان خود حضور دارد و از مسائل معنوی در سطح استان‌هایی که با مسئله اربعین همراه هستند مشغول خدمت‌رسانی است و امیدواریم اعمال همه ما به درگاه حضرت حق موردقبول قرار بگیرد.

رئیس عقیدتی سیاسی مرزبانی ناجا گفت: امنیت در مرزهای ما خیلی خوب است و که علت آن حضور سلحشورانه و مدبرانه نیروهای مسلح به رهبری مقام معظم رهبری است و این نیروهای مسلح در هر عرصه‌ای حضور یافتند شاهد موفقیت‌های بزرگی بوده‌ایم که یکی از آن‌ها بحث امنیت است.

حجت الاسلام روحانی فر افزود: به رغم آنکه در منطقه‌ای جنجالی و فتنه‌خیزی از دنیا قرار داریم اما این امنیت حاکم بر مرزهای کشور مثال‌زدنی است و مردم و نیروهای مسلح با همکاری هم این امنیت را به وجود آوردند که شاکر این نعمت هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار