کلیه خدمات موکب احمدبن موسی(ع)رایگان است

دیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه خدمات این موکب عمومی و به تمام زائران اربعین ارائه می‌شود، گفت: خدمات درمانی رایگان یکی از خدماتی است که در این موکب به تمام زائران اربعین ارائه می‌شوند.
کد خبر: ۶۷۲۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 24 October 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مسعود راستی، مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) امروز، ۲ آبان ماه گفت: کلیه خدمات موکب احمدبن موسی(ع) عمومی بوده و به تمام زائران و متقاضیان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه این خدمات هم به زائران پذیرش شده‌ای که در این موکب اسکان یافته‌اند و هم زائران عبوری ارائه می‌شوند، افزود: یکی از مهم‌ترین خدمات ما ارائه خدمات درمانی رایگان است که هر زائری می‌تواند به این بخش از موکب مراجعه کند.

راستی اظهار کرد: همچنین ما از تمام زائران و متقاضیان نیز پذیرایی صبحانه، ناهار و شام کرده و علاوه بر اینها اگر نیاز به راهنمایی و کمک داشته باشد، دریغ نمی‌کنیم.

مجید زارعی، مسئول کمیته فاوا موکب احمدبن موسی(ع) نیز از ارائه اینترنت رایگان به زائران اربعین در این موکب خبر داد و گفت: در حال تلاش هستیم تا بتوانیم کلیه زائران و خادمان موکب احمدبن موسی(ع) بتوانند از اینترنت رایگان در محوطه موکب استفاده کرده و بتوانند با خانواده های خود ارتباط برقرار کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر اینها با توجه به وسعت موکب احمدبن موسی(ع) به عنوان بزرگترین موکب استان فارس، یکسری امکانات صوتی و پیجر در بخش های مختلف این موکب به منظور رفاه حال زائران اربعین تعبیه شده اند تا بتوان به راحتی به زائران دسترسی پیدا کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار