ابلاغ پیوست فرهنگی موکب‌های ایرانی

دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از ابلاغ پیوست فرهنگی موکب‌های ایرانی و تشکیل کارگروه ویژه زائران خارجی خبر داد.
کد خبر: ۶۶۵۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ 10 October 2018

ابلاغ پیوست فرهنگی موکب‌های ایرانی

به گزارش تابناک قزوین، سعید غضنفری، دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین دیروز، ۱۷ مهرماه در نشستی با اعضای ستاد اربعین حسینی حوزه علمیه استان قزوین گفت: تهیه و ابلاغ پیوست فرهنگی برای موکب‌های ایرانی با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات، تشکیل کمیته فرهنگی و آموزشی در استان‌ها، تشکیل گروه‌هایی از کارشناسان برای رصد مسائل فرهنگی و تبلیغی در موسم اربعین و فضای مجازی و رسانه‌ها و تشکیل تیم ارزیابی و نظارت میدانی از فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی از مهم‌ترین اقدامات کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین است.


دبیر کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین خاطرنشان کرد: تعیین شعار سال اربعین با رایزنی و مشورت با دستگاه‌ها، نهادها، مؤسسات و شخصیت‌های ایرانی و عراقی، تشکیل کارگروه ویژه زائران خارجی، ترانزیت از ایران با حضور روحانیون و فعالان فرهنگی از پاکستان، هندوستان، ترکیه، افغانستان و آذربایجان نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این حوزه است.


وی اظهار کرد: تولیدات فرهنگی، تبلیغی و رسانه‌ای بخش دیگری از اقدامات کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین بوده و برنامه‌ریزی خوبی با حضور مسئولین کمیته‌ها انجام‌گرفته است.


غضنفری خاطرنشان کرد: با تشکیل گروه یاوران معنوی اربعین با استفاده از شبکه سراسری ائمه جمعه و جماعات به‌منظور فرهنگ‌سازی اربعین در همه استان‌های کشور، برنامه‌ها به‌خوبی اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار