استاندار ایلام؛

دستگاه ها از هم اکنون برای اربعین برنامه ریزی کنند/ اختصاص بیش از 98 میلیارد اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین در سال گذشته

استاندار ایلام گفت: در سال گذشته اعتبارات خوبی برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت که با تلاش مدیران بیش از 98 میلیارد اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌ها و 17 میلیارد اعتبار نقدی برای اربعین تخصیص یافت.
کد خبر: ۵۹۸۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ 30 April 2018

 به گزارش تابناک ایلام؛قاسم سلیمانی اظهار داشت: تکمیل زیرساخت‌ها و پروژه‌های مختلف مرتبط با اربعین به هیج عنوان نباید تعطیل شود و دستگاه‌ها از هم اکنون نسبت به برنامه ریزی و انجام فعالیت‌های خود در ایام اربعین اقدام کنند.

وی با تأکید بر تدوین طرح جامع سند اربعین خاطر نشان کرد: دستگاه‌های مختلف می بایست طرح و برنامه های خود در اربعین را احصاء نمود و برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت خود را در قالب یک سند تخصصی تدوین نموده و با تشکیل یک کمیته تلفیق اسناد تمام دستگاه‌ها جمع آوری شده و یک سند جامع در بحث اربعین تدوین شود.

وی با اشاره به تمهیدات بسیار خوبی که در سال گذشته برای تردد زوار اربعین صورت گرفت ادامه داد: با اقداماتی که صورت گرفت طبق آماری که اعلام شد هیچ تردد غیر قانونی و غیر مجاز از مرز مهران صورت نگرفت و نظم و امنیت بسیار خوبی در این ایام حاکم شد.

رئیس ستاد اربعین استان ایلام با اشاره به نقش موثر مردم در اربعین تصریح کرد: مردم عاشقانه ومشتاقانه در بحث ایستگاه های صلواتی و موکب های برای استقبال از زوار اربعین فعالیت کردند و باید این فرهنگ را گسترش دهیم.

استاندار ایلام تأکید کرد: در سند جامع اربعین باید نقش دوایر دولتی مشخص شود و این سند باید با محوریت مردمی کردن کنگره بزرگ اربعین تدوین شود و نقش اصلی را مردم در بحث اربعین ایفا کرده و دستگاه‌های دولتی باید نسبت به ایجاد زیرساخت‌ها و رفع مشکلات اقدام کنند.

وی با انتقاد از تعطیلی برخی از پروژه‌های اربعین تأکید کرد : هیچ یک از پروژه‌های زیرساختی و راه‌های اربعین نباید تعطیل شود و دستگاههای مربوطه باید نظارت مستمر بر این پروژه ها را داشته باشند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار