معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام؛

نقش اصحاب رسانه در اربعین امسال ستودنی بود

معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نقش اصحاب رسانه در اربعین امسال ستودنی بود گفت: رسانه ها با مدیریت افکار عمومی نقش ممتازی در ساماندهی و خروج زائران از مرز داشتند.
کد خبر: ۵۳۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰ 02 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "جلال میرزابیگی" در جمع تعدادی از اصحاب رسانه  اظهار کرد:اطلاع رسانی دارای آثار و تبعات گرانبها در عین حال پر خطر است به همین خاطر همه فعالان در این عرصه باید در انجام وظیفه و رسالت اجتماعی خود احساس مسئولیت کنند.
 
وی تقویت ارزشهای اخلاقی و اجتماعی را یکی از رسالت های خبرنگاران خواند و گفت: راستگویی، امانتداری و وفای به عهد از جمله مواردی است که باید سرلوحه رفتارجامعه قرار گیرد.  
 
 معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان ایلام یادآور شد: نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم جامعه بسیار مهم است زیرا رسانه‌ها زمینه‌ساز فرصت‌هایی هستند که اگر به درستی مورد توجه قرار گیرند در عمل می‌توانند نقش فعال و سازنده‌ای در زمینه انتقال افکار عمومی، فعالیت‌های اجتماعی و مشارکت مردمی داشته باشند.
 
 
وی خاطرنشان کرد: تامین امنیت روانی مردم از مهمترین اهداف نیروی انتظامی است که هم افزایی و همکاری رسانه های گروهی و پلیس در تحقق این هدف بسیار موثر است.
 
سرهنگ جلال میرزابیگی در پایان با قدردانی از اصحاب رسانه و صدا و سیما اظهار داشت: خلق حماسه اربعین حسینی (ع ) بدون کوچکترین آسیب، نشان از تعامل  و همراهی خوب مردم ،مسئولان و انعکاس و مخابره به موقع آن در سطح جامعه بود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار