معاون استاندار قزوین:

اتوبان 4بانده قزوین_بویین‌زهرا_ساوه احداث می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: عملیات اجرایی اتوبان۴بانده قزوین_بویین زهرا_ساوه به زودی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۳۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳ 28 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی فرخزاد در شورای بخش دشتابی از عملیات اجرایی اتوبان چهاربانده قزوین_بویین‌زهرا_ساوه خبر داد و اظهار داشت: این اتوبان به زودی آغاز می‌شود چراکه ایجاد آن موجب حل مشکل تصادفات و تردد مردم منطقه شده و نقش بسزایی در توسعه اقتصادی شهرستان دارد.

وی افزود: بخشی از مشکلات مناطق مختلف استان نیازمند تأمین اعتبارات است که تمام توان خود را برای تخصیص به موقع و لازم اعتبارات به‌ کار می‌بندیم اما برخی از مشکلات هم با تدبیر مدیریتی حل می‌شود و نیازمند این است که مدیریت با دقت و تلاش بیشتری برای حل مشکل مردم گام بردارند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با بیان اینکه دولت با حمایت از شهرداری‌های کوچک و اختصاص مبالغ ارزش افزوده به عنوان کمک به شهرداری‌ها تلاش کرده تا حامی شهرداری‌ها باشد، عنوان کرد: از محل اعتبارات مدیریت بحران استان، مبلغ 550 میلیون تومان در بحث بحران و تامین تجهیزات آتش‌نشانی این شهر در نظر گرفته شده و به زودی خودروی مکانیزه حمل زباله هم به این شهر تحویل داده می‌شود.

فرخزاد با اشاره تخصیص بخشی از اعتبارات سفر ریاست جمهوری گفت: در دو سال گذشته 20 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی تحت فشار برخوردار شده و این در حالی است که از ابتدای انقلاب هم همین مقدار از اراضی کشاورزی تحت آبیاری تحت فشار قرار گرفته بود.

این مسؤول گفت: از ابتدای انقلاب تا سال 93 تنها 6 هزار هکتار درختکاری و جنگل‌کاری در استان صورت گرفته است و در سه سال اخیر هفت هزار هکتار درختکاری و جنگل‌کاری در استان انجام شده که نیمی از آن در شهرستان بویین‌زهرا بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار