دستگیری ۹۴۸متهم موادمخدردر رباط کریم

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم گفت: ۱۷کیلوگرم موادمخدر در این شهرستان کشف و ۹۴۸ متهم در یک ماه گذشته سال جاری دستگیر شدند.
کد خبر: ۴۱۱۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ 22 April 2017
 سرهنگ عبدالله زاده پاشاکی صبح شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با فعالیت های اطلاعاتی محسوس و نامحسوس و گشت زنی های شبانه روزی در سطح شهرهای رباط کریم، پرند و نصیرشهر، موفق به کشف۱۷کیلو و۶۰۰گرم مواد مخدر از نوع تریاک و هرویین و شیشه در سال جاری شدند.

وی با بیان اینکه در شش ماهه گذشته مأموران پلیس آگاهی کشفیات خوبی در حوزه قاچاق کالا و سوخت داشتند، افزود: مأموران پلیس آگاهی در یک ماهه اول سال موفق به کشف۱۲۷هزار۸۰۰نخ سیگار خارجی قاچاق و۱۲۲هزار و۴۳۰لیتر فرآورده نفتی قاچاق شدند.

رئیس پلیس رباط کریم در ادامه از دستگیری های این دو پلیس و کلانتری های سطح شهرستان خبر داد و گفت: مأموران انتظامی در عملیات های مختلف پلیسی از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۴۹۸نفر سارق، معتاد و قاچاقچی مواد مخدر و کالاهای قاچاق شده که کلیه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی در پایان ضمن توصیه به شهروندان برای ایجاد تعامل بیشتر با پلیس در جهت ایجاد امنیت بیشتر، اضافه کرد:در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰گزارش دهند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار