همیشه از بخشش خبری نیست/ اجرای حکم قصاص قاتل طلافروش در بویین زهرا

در سحرگاه امروز مرد قاتلی که یکی از طلافروشان بوئین زهرا را به طور فجیعی به قتل رسانده بود، به دار مجازات آویخته شد.
کد خبر: ۳۸۹۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 05 March 2017
ابوالفضل محبی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بویین زهرا در گفتگو با تابناک از قزوین، بیان کرد: مشارالیه در سال 1394 خود را به دروغ از مامورین حفاظت انتظامی معرفی و پس از فریب مقتول، با انگیزه مالی وی را به یکی از باغات اطراف بوئین زهرا کشانده و به طور ناگهانی به قتل رسانده بود.
وی افزود: مجرم پس از قتل و برداشتن دسته کلید به سمت طلا فروشی مقتول رفته اما با هشیاری یکی از شهرواندان و مامورین انتظامی دستگیر و در کمتر از 40 ساعت تمام زوایای پرونده مشخص و قاتل به ارتکاب قتل و نحوه آن اعتراف نمود.
محبی در ادامه گفت: پرونده با لحاظ حد اکثر سرعت و دقت در دادسرا تکمیل و پس از صدور کیفرخواست، طی حکم شعبه دوم دادگاه کیفری یک قزوین، متهم به قصاص نفس محکوم گردید.
دادستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: در راستای استیذان توسط ریاست معظم قوه قضاییه، انجام برخی بررسی ها به طور دقیق لازم بود که انجام شد و نهایتاً به تقاضای اولیای دم حکم صادره طبق رای دادگاه در ملاءعام اجرا گردید.
ابوالفضل محبی در پایان گفت: لازم است به برخی نهاد ها و دستگاه ها تذکر داده و یاد آور شوم که اگر با برنامه ریزی و راهبری دقیق، امورات و خلقیات مردم مدیریت شود، کمتر شاهد این قبیل جرائم دهشتناک خواهیم بود، به بیان دیگر در وقوع چنین جرائمی صرف نظر از شخصیت و روحیات مجرمین، بخش بسیار مهمی از علل و عوامل مجرمانه را شرایط محیطی و اقتصادی افراد تشکیل می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار