امحای 400تن کالای قاچاق در تهران

مدیرکل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: امروز 400 تن کالای قاچاق با ارزش ریالی بیش از 15 میلیارد تومان امحا خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۹۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 17 August 2016
پوراحمد مدیرکل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در حاشیه پروسه امحای 400 تن کالای قاچاق، اظهار داشت:‌ با توجه به اینکه شیوه برخورد با قاچاق در قانون ابلاغ شده و در آنجا به صراحت اعلام شده که کالای قاچاق به هیچ وجه امکان عرضه در بازار را ندارد، پرونده‌هایی که رأی قضایی آن در پی پیگیری‌های مجدانه صادر شده حدوداً بالغ بر 400 تن کالا با ارزش ریالی بیش از 15 میلیارد تومان است.

وی افزود: 1400 قلم کالا مشتمل بر بیش از 450 پرونده امحا خواهد شد و تلاش می‌کنیم با توجه به اینکه شیوه برخورد با قاچاق کاملاً مشخص شده است پرونده‌هایی که قاچاق آنها محرز شده در کمترین زمان اعمال قانون صورت گیرد.

پوراحمد تصریح کرد: انبارهای ما مملو از کالاهای قاچاق است کالاهایی که در رأس قاچاق آن صحه گذاشته شده و قطعاً این عملیات به مرور در دفعات مکرر انجام می‌شود تا روزی که دیگر کالای قاچاقی وجود نداشته باشد.

مدیرکل ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: کالاهایی که امروز امحا می‌شوند مشمول مواد غذایی، مواد شوینده و لوازم صوتی و تصویری و همچنین پوشاک هستند.

وی افزود: بر اساس قانون دیگر مجالی برای عرضه کالای قاچاق در کشور وجود نخواهد داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار