مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی :

برگزاری 13 مجمع انتخابی و 4 مجمع عمومی در استان مرکزی

تابناک: مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : در سال آینده اخلاق‌مداری و ارتقاء‌ سطح نشاط و شادی در استان در اولویت این اداره کل قرار گرفته که تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق آن به کار خواهیم بست.
کد خبر: ۱۹۰۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰ 29 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، سعید ملکی مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اعلام این خبر افزود: سال جاری برای ورزش استان سالی سرشار از موفقیت و افتخارآفرینی بود که امیدواریم در سال آینده نیز شاهد تدوام افتخارآفرینی ورزشکاران استان در میادین ملی و بین‌المللی باشیم.

وی تصریح کرد: در سال آینده اخلاق‌مداری و ارتقاء‌ سطح نشاط و شادی در استان در اولویت این اداره کل قرار گرفته که تمام سعی و تلاش خود را برای تحقق آن به کار خواهیم بست.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: حضور موفق ورزشکاران در بازی‌های جام جهانی، آماده‌سازی ورزشکاران برای حضور در میادین ملی و بین‌المللی، فعال کردن بخش کمیته صنعت و ورزش، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، درآمد زایی، حضور موفق نمایندگان استان در مسابقات لیگ برتر از دیگر اولویت‌های اداره ورزش و جوانان استان در سال آینده به شمار می‌رود.

ملکی افزود: برگزاری مجامع ورزشی نیز از دیگر برنامه‌های این اداره کل به شمار می‌رود که در این راستا سال آینده شاهد برگزاری 13 مجمع انتخابی و چهار مجمع عمومی خواهیم بود.

وی ادامه داد:جذب و جلب حمایت‌های شرکت‌ها و بخش صنعت از جمله آلومینیوم‌سازی، پالایشگاه و پتروشیمی از دیگر برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار