عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با تابناک:

رژیم صهیونیستی هرگز نمی‌تواند اراده مقاومت را درهم بشکند/ مجاهدی دیگر پرچم مقاومت را بلند خواهد کرد

گروه استان‌ها- نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی هرگز نمی‌تواند اراده جریان مقاومت را درهم بشکند، گفت: سردمدارن این رژیم منحوس فرهنگ اسلام را نشناخته‌اند؛ ولایت و جهاد قائل به شخص نیست؛ هر مجاهد و رهبری در زمان خودش پرچم مقاومت را بلند می‌کند و بعد از آنکه به شهادت رسید مجاهدی دیگر این پرچم را به دست می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸ 30 September 2024

آیت‌الله محسن حیدری در گفتگو با تابناک خوزستان، ضمن تسلیت شهادت سید حسن نصرالله اظهار داشت: بدون تردید پیروان مکتب ایشان راه این شهید عزیز را ادامه خواهند داد و جبهه مقاومت مصمم‌تر و متحدتر از گذشته در مبارزه با استکبار و صهیونیسم جهانی عمل خواهند کرد.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: سید مقاومت مزد جهاد چندین ساله خود را گرفت و انشالله با شهدای کربلا محشور شود.
وی با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله نه تنها برای محور مقاومت و حزب الله لبنان بلکه برای کل دنیای اسلام فاجعه سنگینی است، گفت: سید حسن نصرالله با تجربه گرانسنگ خود، قطعا تشکیلات نظامی قوی همراه با نیرو‌های ارزشمند را برای حزب الله به جا گذاشته است. 
آیت‌الله محسن حیدری افزود: قطعا خون مقدس سید مقاومت به عنوان چراغی تابناک راه پر فراز جهاد فی السبیل الله را برای سالکین روشن خواهد کرد و به صورت طوفانی کوبنده ساختار رو به زوال رژیم صهیونیست را از بیخ و بن خواهد کند.
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه رژیم اشغالگر صهیونیستی هرگز نمی‌تواند اراده جریان مقاومت را بشکند، گفت: فرهنگ اسلام را نشناخته اند و نمی‌دانند تربیت اسلامی و ولایی یعنی چی، اسلام، ولایت و جهاد قائل به شخص نیست؛ هر مجاهدی و رهبری در زمان خودش پرچم را بلند می‌کند و بعد از آنکه به شهادت رسید مجاهدی دیگر این پرچم را بلند می‌کند. ۳۲ سال پیش رهبر مجاهد حزب الله؛ سید عباس موسوی را به شهادت رساندند ولی رهبری قوی‌تر آمد؛ بنابراین همان طور که تجربه نشان داده این راه پر نشیب و فراز اسلام خاموش شدنی نیست و توقف و ایستادگی ندارد بلکه پویاست و ادامه خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار