امام‌جمعه کرمانشاه:

جبهه مقاومت، بر اساس تجربه موفق دفاع مقدس شکل گرفت

نماینده ولی فقیه در استان امام جمعه کرمانشاه گفت: بر اساس تجربه موفق دفاع مقدس بود که جبهه مقاومت شکل گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ 22 September 2024
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری با حضور در رژه نیروهای مسلح که به‌ مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شجاعت‌ها، رشادت‌ها و استقامت و ایستادگی ملت شریف ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: دفاع مقدس به مکتبی ماندگار در عرصه استقامت و ایستادگی در مقابل قلدران، زورگویان و ستمگران عالم تبدیل شد، همان‌هایی که می‌خواهند با زر و زور و تزویر بر عالم مسلط شوند و منافع و مصالح امت‌ها و ملت‌ها را در سراسر عالم به یغما ببرند و آن‌ها را تحقیر کنند.
 
وی افزود: ملت شریف و سربلند ما، به‌همراهی نیروهای مسلح متعهد، مکتبی و قهرمان در دفاع مقدس به همه ملت‌های دنیا درسی داد که برای استکبار جهانی بسیار گران تمام شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امروز مظلومان عالم، مستظهر به قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.
 
وی دفاع مقدس را برگزاری آموزشی همه‌جانبه برای ملت‌ها و امت‌هایی که از استکبار و استعمارگران به تنگ آمده بودند خواند و گفت: درحالی‌که همه امت‌ها و ملت‌ها را یأس و ناامیدی فراگرفته بود، ملت سربلند ما در دفاع مقدس به‌رهبری امام راحل (اعلی‌الله‌مقامه) و فرماندهی معظم کل قوا در مقابل دشمن همه‌جانبه ایستاد.
 
غفوری عنوان کرد: دشمنی که ابرقدرت‌های شرق و غرب پشتیبان او بودند و تمام قدرت‌های صنعتی و نظامی دنیا از او حمایت می‌‌کردند؛ اما ملت عزیز ما درحالی‌که صنعتی تقریباً تعطیل داشت و نیروهای نظامی‌ آن هنوز انسجام لازم را پیدا نکرده بودند، با توکل بر خدا و توسل به حضرات معصومین (علیهم‌السلام) در مقابل این دشمن مجهز ایستاد.
 
وی با اشاره به اینکه بعد از دوران دفاع مقدس فصل بیداری امت‌ها آغاز شد و ملت‌های آزاده در سراسر دنیا به خروش آمدند، بیان کرد: به‌فرموده حضرت امام راحل (رحمة‌الله‌علیه) دفاع مقدس ابهت هر دو ابرقدرت شرق و غرب را شکست و همه ملت‌های آزاده دنیا فهمیدند که می‌شود با قدرت ایمان و اراده قوی در مقابل قدرت‌های جهنمی جنایت‌کار ایستاد و آن‌ها را شکست داد. 
 
وی ادامه داد: بر اساس آنچه که در دفاع مقدس به ملت‌ها آموزش داده شد، ملت فلسطین دوباره زنده شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: در اثر همان درسی که جبهه مقاومت از دفاع مقدس ما گرفته است، شرایط به جایی رسیده که گروهی به نام حماس و گروهی به نام جهاد اسلامی در باریکه‌ای به نام غزه در مقابل همان قدرت جهنمی می‌ایستد، طوفان الاقصی بر‌پا می‌کنند و بلایی بر سر همان ارتش به‌اصطلاح مدعی قدرتمندی می‌‌آورند که در خانه خودش محبوس می‌شود و شکستی را تجربه می‌کند که در طول ۷۵ سال تاریخ عمر منحوس خود چنین شکستی را تجربه نکرده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار