مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی:

۱۰۰ آموزشگاه جدید در خراسان شمالی افتتاح شد

خراسان شمالی- «تابناک» - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در سال جاری ۱۰۰ آموزشگاه با ۵۰۰ کلاس درس مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۱۱۸۵۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۷ 22 September 2024

به گزارش «تابناک خراسان شمالی»، ابوالقاسم اکبری در آیین بازگشایی مدارس در خراسان شمالی با اشاره به اینکه قریب به دویست هزار دانش آموز در ابتدای مهرماه در کلاس‌های درس حاضر می‌شوند، اظهار داشت: در اول مهرماه سال جاری ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در ۲۰۸۰ کلاس درس سال تحصیلی خود را آغاز می‌کنند و تمامی ظرفیت آموز و پرورش استان جهت شروع سال تحصیلی آماده است.

 
وی در ادامه افزود: آموزش و تربیت تمام ساحتی دانش آموزان در دستور کار آموزش و پرورش استان است و توجه به کیفیت بخشی آموزش در سال جاری یکی از سیاست‌های آموزش و پرورش است که همه تلاش می‌کنیم تا به بهترین نحو مدارس پذیرای آینده سازان ایران اسلامی باشد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی در ادامه به موضوع افتتاح مدارس اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۱۰۰ آموزشگاه با ۵۰۰ کلاس درس مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.
 
اکبری در ادامه خاطرنشان کرد: قبل از شروع مهرماه نیز ۲۰ هزار نوآموز در ۴۱۱ کودکستان فعالیت‌های پرورشی و آموزشی خود را آغاز کردند.
 
اکبری در پایان با اشاره به اینکه ۷۵۰۰ دانش‌آموز مدارس عشایری نیز در استان حضور دارند، گفت: یکی دیگر از برنامه‌های افزایش سرانه آموزشی در خراسان شمالی ایجاد ۸۰ طرح آموزشی با ۳۷۰ کلاس درس است که هم اکنون در خراسان شمالی در حال ساخت است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار