نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد:

رزمندگان خراسان شمالی در دفاع مقدس حماسه‌ساز بودند

خراسان شمالی-«تابناک»-نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: سهم خراسان شمالی در دفاع مقدس سهم بی بدیلی است و باید از هر کسی که در این دوران نقش آفرینی کرده تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸ 21 September 2024

به گزارش «تابناک خراسان شمالی»، حجت الاسلام والمسلمین نوری در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح 31 شهریور و هفته دفاع مقدس خراسان شمالی با اشاره به هوشیاری و ولایت مداری مردم دیندار ایران اسلامی، اظهار کرد: ملت ایران در همه برهه‌های تاریخی ثابت کرده اند که مردمی هوشیار، متدین و قانونمند هستند و درسایه محب اهل بیت دشمنان را ناامید خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی ملت را از شر استکبار نجات داد، گفت: امام(ره) با کلام خود به جوانان و ملت سلحشور اعتماد به نفسی داد تا با شعار ما می توانیم از همه بحران‌هایی که نظام استکباری ایجاد کرده بود، عبور کنند و شر دشمنان را از کشور دور سازند.

وی افزود: امروز خوشبختانه با ولایت پذیری و تکیه بر دانش بومی و همچنین اعتمادی که رهبر فرزانه انقلاب به مردم دارد، ملت غیور ایران توانسته تا در همه عرصه ها دشمنان این مرز و بوم را ناامید کرده و چرخ پیشرفت کشور را به سرعت بیشتری به حرکت در آورد.

حجت الاسلام نوری در ادامه به وضعیت خوب جبهه مقاومت در جهان اشاره کرد و تصریح کرد: امروز شاهد این موضوع هستیم که رزمندگان سرتاسر دنیا به جبهه مقاومت پیوستند و فرهنگ انقلاب اسلامی به همه نقاط دنیا حتی آمریکا صادر شد. همچنین شاهد آن هستیم که دانشجویان در آمریکا فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهند و پرچم این کشور را آتش می‌دهند و این به معنی پیروزی انقلاب است.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه امروز در مسائل نظامی خودکفا هستیم و حتی مورد اتهام هستیم که در حوزه پهپادی و موشکی به سایر کشورها کمک می‌کنیم، افزود: ان‌شاءالله با وجود رهبر معظم انقلاب فتنه‌ها یکی پس از دیگری از بین خواهد رفت و ملت ایران به زودی پرچم جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی را به صاحب اصلی خود امام مهدی(عج) می‌سپارد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان ضمن اشاره به نقش پر رنگ استان خراسان شمالی در سال‌های دفاع مقدس اظهار کرد: سهم خراسان شمالی سهم بی بدیلی است و در دفاع مقدس باید از هر کسی که در این نقش آفرینی موثر بوده و نقش داشته تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار