نقش بی بدیل مردم در هشت سال دفاع مقدس

لرستان- «تابناک»- فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان گفت: مردم نقش اصلی و بی بدیلی را در هشت سال دفاع مقدس داشتند.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱ 21 September 2024
به گزارش «تابناک لرستان»، امیر سرتیپ دوم ستاد بختیار کرمی‌نیا صبح امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح استان لرستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در سی و چهارمین سالگرد دفاع مقدس هستیم و برگزاری مراسمات هفته دفاع مقدس در واقع تقدیری از از ایثارگران جانبازان، خانواده شهدا و در راستای ترویج فرهنگ شهادت و ایثار است. 
 
وی افزود: خانواده‌های شهدا در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ آنچه که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند و از مرز و بوم کشور دفاع کردند.
 
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۸۴ پیاده لرستان عنوان کرد: در مرداد ماه سال ۵۹ صدام جنایت‌کار در جمع سران کشور‌های عربی عنوان می‌کند زمینه برای گسترش مرز فراهم است و ارتش ایران توانایی مقابله با ارتش عراق را ندارد ولی در همین لرستان امیر اسکندر بیرانوند به عنوان فرمانده گروهان در مقابل یک لشکر عراق ایستادگی می‌کند.
 
وی بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس نیرو‌های ژاندرمری، همرزمان بسیج و سپاه که از بطن انقلاب به وجود آمده بودند در مقابل دشمن با قدرت ایستادند و به جایی می‌رسند که صدام اعلام آتش بس می‌کند. 
 
امیر سرتیپ دوم کرمی‌نیا گفت: در هفته دفاع مقدس مردم اجرا کننده برنامه هستند چرا که نقش اصلی و بی بدیل را در ۸ سال دفاع مقدس همین مردم داشتند. 
 
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار