امام‌جمعه موقت ارومیه:

حفظ وحدت و علم کلید پیروزی بر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی

ارومیه-«تابناک»- امام‌جمعه موقت ارومیه گفت: حفظ وحدت و علم، کلید پیروزی بر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است و در این برهه زمانی مسلمانان باید در کنار یکدیگر باشند.
کد خبر: ۱۱۸۵۱۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰ 20 September 2024
حفظ وحدت و علم کلید پیروزی بر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی
به گزارش سایت خبری تابناک از ارومیه حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حیدری‌زاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه،با تأکید بر نقش حیاتی جبهه مقاومت در مقابله با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: اقدامات اخیر خرابکارانه رژیم صهیونیستی در لبنان، که منجر به شهادت و زخمی‌شدن مردم بی‌گناه شد، با پاسخی قاطع از سوی جبهه مقاومت مواجه خواهد شد. 
وی افزود: جبهه مقاومت همانند گذشته سیلی سختی بر این رژیم خواهد زد و انتقام جان افراد بی گناه را از این رژیم کودک کشخواهد گرفت.
حیدری‌زاد با اشاره به اهمیت میلاد پیامبر اعظم (ص) گفت: پیامبر اعظم برای هدایت مردم جهان برگزیده شد و بشریت را از بند شیطانی رهایی بخشید.
امام‌جمعه موقت ارومیه خاطر نشان کرد: وحدت میان مسلمانان راهکاری مؤثر برای غلبه بر استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است و امام خمینی (ره) با دوراندیشی، سال‌ها پیش مسئله وحدت شیعه و سنی را مطرح کرده بودند و امروز وحدت و همبستگی، کلید پیشرفت و موفقیت کشور است.
انتهای پیام/
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار