شعله‌های ۱۸۲ حریق در سنندج مهار شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: در سه ماهه نخست امسال ۵۸۶عملیات توسط آتش نشانان این سازمان انجام شد که ۱۸۲ مورد آن اطفای حریق بود.
کد خبر: ۱۱۷۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶ 07 July 2024

به گزارش «تابناک کردستان»، آزاد طهماسبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این بازه زمانی ۱۷ مورد اماکن مسکونی، یک مورد اماکن اداری، ۱۵ مورد اماکن تجاری، پنج مکان صنعتی، یک‌مورد انبار، ۱۸خودرو، ۱۲ مورد ضایعات و زباله، ۵ مورد تاسیسات شهری، ۱۰۱فضای سبز، کشاورزی و مراتع و جنگ و چهار مورد مخروبه‌ها در سطح سنندج دچار آتش‌سوزی شده‌اند.

وی همچنین با اشاره به انجام ۳۸۶ مورد عملیات حوادث در سه ماهه نخست امسال، گفت: از این تعداد ۱۹۰ مورد گرفتن حیوانات وحشی و موذی، ۵۰ مورد گرفتاری در آسانسور، ۲۳ مورد تصادف، ۲۷ مورد آبگرفتگی و سیلاب، ۳۸ مورد محبوس شدن در اماکن، پنج مورد ریزش آوار، ۲ مورد سقوط در چاه و ریزش چاه، سقوط از ارتفاع یک مورد، گیر کردن انگشتر ۲۲ مورد، اقدام و یا تهدید به خودکشی ۹ مورد و ۱۷ مورد سایر بوده است.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج، با بیان اینکه در مجموع در حوادث مختلف ۳۵ نفر مجروح و هفت نفر جان خود را از دست داده‌اند، افزود: از تعداد مجروح ها، ۱۷ نفر در حوادث رانندگی، هشت نفر آتش سوزی و ۱۰ نفر سایر موارد دچار مجروحیت شده اند.

وی ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال ۲ نفر براثر غرق‌شدگی وپنج نفر در اثر سایر حوادث جان خود را از دست داده‌اند، ضمن اینکه در این بازه زمانی ۵۶۰ مورد ماموریت داخل محدوده شهر و هشت مورد خارج از محدوده شهر انجام شده است.

طهماسبی افزود: این سازمان با آموزش‌های درون و برون سازمانی به پرسنل و شهروندان اقدامات لازم را در بالا بردن سطح کیفی و کمی دانش و آگاهی مردم در پیشگیری از حوادث انجام می‌دهد.

وی اظهار کرد: در همین راستا در مجموع ۴۳۰ نفر برابر ۵۰ ساعت در مدارس و پیش‌دبستانی‌ها و ۳۳۵ نفر برابر ۴۹ ساعت در ادارات و ارگان‌های دولتی در دوره‌های آموزش‌های برون سازمانی آتش‌نشانی شهرداری سنندج شرکت کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار