به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزارشد؛

برگزاری مراسم تجلیل از قضات برتر دستگاه قضایی کرمانشاه

رئیس کل دادگستری کرمانشاه گفت: اجرای کامل و دقیق سند تحول قضایی یک فرمان حکومتی از سوی رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۱۱۷۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶ 26 June 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، مراسم تجلیل از قضات و کارمندان برتر دادگستری استان کرمانشاه با حضور رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه و شورای معاونین و جمعی از قضات و کارمندان برگزار شد.

شهرام کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و هفته قوه قضاییه اظهار کرد: هرساله برگزاری برنامه های این هفته با نام شهید بهشتی مزین است ولی امسال علاوه بر آن با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رئیسی که سالها در دستگاه قضایی منشأ خیر و برکت بود برنامه های این ایام را انجام دادیم.

وی افزود: کار در دستگاه قضایی با توجه به حجم بالای ورودی پرونده به دادگستری و استرس و اضطراب که دارد یکی از سخت ترین کارهاست و ما به دلیل تحمل تمام این سختی ها از همه همکاران عزیز تقدیر می کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با اشاره به دیدار اخیر مسئولین قضایی کشور با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: ایشان در سخنان خود بر برنامه محور بودن کارها و اجرای کامل سند تحول قضایی تأکید فراوان داشتند، لذا اجرای کامل و دقیق این سند فقط یک وظیفه اداری نیست بلکه یک فرمان حکومتی از سوی رهبر معظم انقلاب است که همه ما را مکلف کردند با همت مضاعف در این مسیر حرکت کنیم.

رئیس دستگاه قضائی کرمانشاه با اشاره به کسب عنوان مدیر برتر ملی (کشوری) قوه قضاییه بیان کرد: به لطف خدا و با تلاش ها و زحمات خالصانه همکاران قضایی و اداری در یک سال گذشته این عنوان ارزشمند کسب شد که به تمام این عزیزان تبریک می گوییم.

وی افزود: انتخاب صورت گرفته بر اساس بررسی شاخص‌های عملکردی دادگستری استان کرمانشاه در میان دادگستری های سراسر کشور در حوزه‌های مختلف از جمله اجرای سند تحول قضایی، اجرای سیاست‌های کلان قوه قضاییه، رضایتمندی عمومی، کاهش اطاله دادرسی، تعیین تکلیف پرونده‌های معوق و کثیر الشاکی و سایر حوزه‌های مدیریتی در یک سال گذشته انجام شده است.

کرمی در پایان با اشاره به اینکه انتخابات سرنوشت ساز پیش رو حاوی پیام های مهمی برای دوستان و دشمنان نظام اسلامی خواهد بود یادآور شد: امید است مردم عزیز ایران اسلامی در روز هشتم تیرماه با مشارکت پرشور و حداکثری در پای صندوقهای رأی، حماسه ای دیگر بیافرینند و با انتخاب رئیس جمهور شایسته و اصلح، راه توسعه و سعادت کشور را پایه ریزی کنند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از ۵۰ نفر از قضات و کارمندان برتر اعم از مرکز استان و تمامی حوزه های قضایی با اهدای لوح سپاس و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار