بازداشت قاتل فراری بعد از ۲۰ سال در زنجان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از بازداشت قاتل فراری بعد از ۲۰ سال خبر داد و گفت: این قاتل مرتکب چهار فقره قتل شده بود.
کد خبر: ۱۱۶۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱ 20 May 2024

به گزارش تابناک زنجان، سرهنگ محمدعلی آدینه‌لو امروز (۳۱ اردیبهشت ماه) اظهار کرد: در تاریخ ۱۳۸۳/۰۲/۱۳ خبری به مرکز پیام فرماندهی انتظامی شهرستان زنجان واصل می‌شود که در یکی از محلات شهرستان، درگیری خونین رخ داده است. عوامل کلانتری به محل اعزام و با اجساد دو کودک، یک زن و یک مرد مواجه شدند. با تحقیقات میدانی، انگشت اتهام به سوی پدر خانواده متوجه شد و متهم ساعاتی بعد از ارتکاب قتل دستگیر و با تشکیل پرونده جنایی به دادسرا منتقل شد.

وی بیان کرد: متهم با قرار مقام قضایی به زندان منتقل شد و بعد از مدتی، با تودیع وثیقه از زندان آزاد شد، اما او هیچ‌وقت به زندان مراجعت نکرد و در آن زمان، تلاش برای کشف محل اختفایش بی‌نتیجه می‌ماند.

آدینه‌لو با اشاره به اینکه پیگیری کارآگاهان دایره جنایی در قالب درخواستی به عرض مقام قضایی رسید، گفت: قاتل فراری در یکی از استان‌های شمالی کشور شناسایی و دستگیر شد و ۳۰ اردیبهشت ماه امسال به زندان مرکزی زنجان تحویل داده شد.

به گزارش ایسنا به نقل ازپایگاه خبری پلیس، او افزود: حکم قصاص قاتل به‌دلیل قتل دو کودک و همسر و برادرش، در مدتی که فراری بود، از طریق دیوان عالی کشور به‌صورت غیابی صادر شده بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار