سرپرست کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: در سال ۱۴۰۲، حامیان فرزندان ایتام و محسنین بیش از ۹میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقد به فرزندان معنوی خود مساعدت نموده‌اند.
کد خبر: ۱۱۶۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲ 09 May 2024

به گزارش تابناک مازندران، محمدتقی جلالی اظهار داشت: در سال ۱۴۰۲، حامیان فرزندان ایتام و محسنین بیش از ۹میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقد به فرزندان معنوی خود مساعدت نموده‌اند.

 

حمایت بیش از ۹میلیارد تومانی حامیان بهشهری از فرزندان ایتام و طرح محسنین در سال ۱۴۰۲  

وی با بیان اینکه در طرح اکرام ایتام و محسنین حامیان با شماره کارت اختصاصی وجوه اهدایی را به‌ حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند افزود: این مقدار مساعدت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰ درصدی داشته است.

جلالی گفت: خیرین و حامیان بهشهری در ایام با فضیلت ماه مبارک رمضان یک میلیارد تومان در راستای تحقق اهداف و آرزوهای فرزندان تحت حمایت این شهرستان کمک کردند که عمده کمک خیرین بر اساس نیاز و آرزوی فرزندان ایتام محقق گردید.

سرپرست کمیته امداد شهرستان بهشهر گفت: در حال حاضر حدود ۱۲۵ فرزند طرح اکرام ایتام و ۷۳۸فرزند طرح محسنین (غیر یتیم) مورد حمایت کمیته امداد بهشهر می‌باشند که توسط بیش از ۴۰۰۰حامی نیک‌اندیش حمایت می‌شوند.

وی استفاده از بسترهای الکترونیکی را برای جذب حامیان میسر دانست و گفت: نیکوکاران می‌توانند در همه ایام با نام‌نویسی در سایت‌های اکرام ایتام و محسنین و پرداخت مستقیم به‌ حساب ایتام و محسنین از طریق سامانه ekram.emdad.ir و یا با تماس مستقیم با واحد اکرام شهرستان بدون مراجعه حضوری نسبت به ثبت نام و حمایت فرزندان تحت پوشش اقدام نمایند.

خاطرنشان می‌شود: ۳۷۶۳ خانوار تحت حمایت در شهرستان بهشهر هستند و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار