به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه؛ رضا داودی اظهار کرد: این شرکت بمنظور تسهیل در پاسخگویی و رسیدگی به شکایات، درخواست ها و گزارش های دریافتی شهروندان محترم از ابتدای سالجاری تاکنون تعداد ۳۲۴مورد درخواست مندرج در سامانه یکپارچه ثبت و پاسخگویی به شکایات وزارت نیرو و تعداد ۹۹مورد درخواست مندرج در سامانه ارتباطات مردم و دولت(سامد) را بطور کامل مورد بررسی و پاسخگویی قرار داده است.
وی عنوان کرد: میانگین زمان پاسخگویی به موارد ذکر شده ۳روز کاری بوده که منجر به کاهش چشمگیر حضور شهروندان و مشترکین جهت پیگیری شکایات و درخواست های خود در شرکت آبفا شده است.
داودی در پایان افزود: مردم شریف استان می توانند بمنظور ثبت و پیگیری درخواست های خود به جای مراجعه حضوری و تماس تلفنی از طریق اینترنت اقدام نمایند. این شرکت اهتمام خود را در جهت تسریع و تسهیل در پاسخگویی به شهروندان و مشترکین محترم از این طریق، به کار خواهد برد.