پایان جولان موتورسیکلت‌های سنگین در بوشهر

فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف سه دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش 24 میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی یگان امداد شهرستان بوشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 31 December 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر در این رابطه، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران گشت انتظامی یگان امداد شهرستان بوشهر حین کنترل محور ورودی شهر بوشهر به سه دستگاه موتورسیکلت سنگین مشکوک شده و جهت بررسی دقیق‌تر با شگرد‌های خاص پلیسی در یک عملیات منسجم هر سه موتورسیکلت را به‌صورت همزمان توقیف و به مقر انتظامی دلالت دادند.

وی با بیان این که در بررسی‌های انجام شده مشخص شد موتورسیکلت توقیفی، قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی است، تصریح کرد: کارشناسان مربوطه ارزش این موتورسیکلت‌ها را ۲۴ میلیارد ریال برآورد کردند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به این که در این رابطه پرونده‌ای تشکیل و به همراه افراد متخلف برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، بر نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اقتصاد و تولیدات داخلی کشور تأکید و خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت با هرگونه فعالیت مجرمانه در زمینه قاچاق برخورد خواهد کرد و از شهروندان نیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار