برگزیدگان جشنواره داستان کوتاه ادب در استان بوشهر معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره ادبیات داستان کوتاه بسیج (ادب) در استان بوشهر با حضور مسئولان و شماری از اصحاب فرهنگ و هنر معرفی شدند.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵ 24 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر روز پنجشنبه در این آئین با اشاره به اهمیت ادبیات داستانی در روایت سازی برای جوانان و نوجوان اظهار کرد: داستان از کهن‌ترین هنر‌های بشری است و حتی نقش نگار‌های اولیه نیز به نوعی داستان سرایی از وقایع هستند.

"مصطفی مردانی" افزود: ارزشمندی داستان با گذر زمان بیشتر شده و در شرایط امروزی با توجه شتاب روزافزون وقایع داستان‌های کوتاه مخاطبان بسیاری دارد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر در خصوص بخش‌های یازدهمین جشنواره ادبیات داستان کوتاه بسیج گفت: فراخوان این رویداد هنری در بخش‌های بزرگسال، زیر ۱۷ سال و بخش ویژه غزه منتشر شد و در بخش بزرگسالان "شایسته قیام"، "حبیب خدامی" و فرخ رزمی" به ترتیب حائز عنوان‌های نخست تا سوم شدند و در این بخش همچنین از "فرشته گزدرازی" تقدیر شد.

وی یادآور شد: در بخش زیر ۱۷ سال "محمدمهدی مردانی"، "فاطمه جعفرپور" و " آمنه طبیبان مجرد" رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

مردانی اظهار کرد: در بخش غزه "محمدمهدی مردانی" رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: خداداد رضایی، عبدالکریم نیسنی و صدیقه مزارعی زاده داوری آثار جشنواره ادبیات داستان کوتاه بسیج را در استان بوشهر را بر عهده داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار