۲۰۱ میلیارد تومان مصوبه سفر دوم رئیس جمهور برای طرح‌های ورزشی استان بوشهر

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه امسال ۱۵۴ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی و زیرساختی ورزشی استان مصوب شده است، گفت: علاوه بر این ۲۰۱ میلیارد تومان مصوبه سفر دوم رئیس جمهور برای طرح‌های ورزشی استان است.
کد خبر: ۱۱۳۳۰۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ 20 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، یاسر جمالی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه بوشهر با گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس در به خاک و خون کشیدن مردم بی‌دفاع فلسطین از جمله غزه، اظهار داشت: ورزشکاران بوشهری حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم غزه اعلام می‌کند و آماده هر گونه کمک و ارائه خدمات به آنان هستند.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های ورزش و جوانان استان بوشهر، گفت: تدوین آمایش اطلاعاتی و شناسایی فضا‌های ورزشی یکی از برنامه‌ها است که در این راستا وضعیت فیزیکی و تجهیزات فضا‌های ورزشی بررسی می‌شود.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیازسنجی استعداد‌های ورزشی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان تخصیص اعتبارات بر اساس آمایش سرزمینی شهرستان‌ها به ویژه در حوزه استعدادیابی، ساختار فیزیکی اماکن ورزشی و حل مشکلات آن‌ها است.

جمالی از افتتاح ۹ طرح ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان‌های مختلف استان بوشهر دانست و تصریح کرد: در این هفته ۹ طرح ورزشی با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود.

وی برپایی نمایشگاه هیئت‌های ورزشی در ۱۰ شهرستان استان بوشهر را یادآور شد و گفت: در هفته تربیت بدنی و ورزش ۲۰۰ برنامه فرهنگی در استان بوشهر اجرایی شده است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تکمیل فضا‌های نیمه تمام تصریح کرد: امسال از محل اعتبارات ملی و استانی ۱۵۴ میلیارد تومان مصوب شده است.

جمالی ادامه داد: علاوه بر این ۲۰۱ میلیارد تومان مصوبه سفر دوم رئیس جمهور برای طرح‌های ورزشی استان اختصاص یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار