معاون کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه خبر داد؛

توزیع ۶۴۶ بسته معیشتیِ طرح «مفتاح الجنه» در بین نیازمندان کرمانشاهی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمانشاه گفت: ۶۴۶ بسته معیشتی در قالب طرح «مفتاح الجنه» از کمک‌های خیرین در بین نیازمندان کرمانشاهی توزیع شد.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 17 October 2023

کوروش کرمی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه، اظهار کرد: ظرفیت مطلوب کارشناسان حوزه توسعه مشارکت‌های مردمی در راستای جذب خیرین و برقراری ارتباط با مددجویان، بخش عمده‌ای از نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد را تأمین می‌کند.

وی افزود: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق و فعالیت‌های مؤثر، نتایجی هر چه بهتر در راستای فقر زدایی در استان کرمانشاه حاصل شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: ۲۱ راس گوسفند به مبلغ یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال، چهار هزار و ۶۴۶ بسته معیشتی به مبلغ ۶ میلیارد و ۵۹۹ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال از کمک‌های خیرین در قالب طرح «مفتاح الجنه» در ۶ ماهه اول سال جاری است.

وی افزود: ۶۱۳ بسته لوازم التحریر به مبلغ سه میلیارد و ۸۹۹ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۲۲۱ریال، ۳۰۰ کارت هدیه به مبلغ سه میلیارد ریال و اهدا مبلغ چهار میلیارد و ۲۹۲ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال به صورت نقدی به تعداد ۲۳۲ نفر از دیگر خدمات خیرین بوده است.

کرمی پور اذعان کرد: همچنین تفقد از تعداد ۶۶ خانوار به مبلغ ۳۶۹ میلیون ریال در قالب طرح «مفتاح الجنه» در ۶ ماهه اول سال جاری بخش کوچکی از خدمات این حوزه با همکاری و همدلی خیرین است.

وی خاطرنشان کرد: حامیان و خیرین سرمایه‌های معنوی و ارزشمند این نهاد مقدس هستند که با تلاش مجدانه سعی داریم در راستای جذب، ارتباط و نگهداشت این خیرین با محوریت اعتمادسازی هر چه بیشتر شاهد رفع چالش‌های رفاهی خانواده‌های نیازمند باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار