راهبرد دشمن تضعیف جایگاه کشور در تولید و اقتصاد است

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان بوشهر نقش بسیج در عرصه تولید و اقتصاد را مهم دانست و گفت: دشمنان برای تضعیف جایگاه کشور، تولید را هدف قرار داده و در این حوزه صنایع تولیدی را مورد تحریم قرار می‌دهند.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۰۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 15 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، سرهنگ غلامرضا نصیحت‌کن، صبح امروز در نشست با بسیجیان شرکت پتروشیمی عسلویه، اظهار داشت: کشور در حال نبرد در جبهه اقتصادی است که با اعتلای کلمه بسیج و روحیه و تفکر ایثارگری، می‌توان از این گذرگاه سخت عبور کرد.

وی با بیان اینکه امروز کشور در یک جنگ نابرابر اقتصادی است، خاطرنشان کرد: همکاران بسیجی با اعتقاد به اعتلای کلمه بسیج، باید در این مسیر ثابت قدم باشند و بدانند که وعده خدا نصرت است.

نصیحت‌کن ادامه داد: اگر بتوان به هر میزان روحیه فداکاری و ایثارگری در همکاران بسیجی خالصانه تقویت شود قطعاً در محیط کار آثار آنان دیده می‌شود.

مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات استان بوشهر بیان کرد: ما معتقدیم هر جایی که کار بر روی زمین مانده، بسیج می‌تواند وارد شود و در سایه تعامل با مدیریت کلان کار‌ها را اجرایی کند.

وی لزوم ترویج روحیه و تفکر بسیجی در بین خانواده‌ها به ویژه جوانان را بسیار مهم و حیاتی معرفی و خاطر نشان کرد: تفکر بسیجی یعنی عزت و غیرت، یعنی ایثار و ازخودگذشتگی و این همان چیزی است که استکبار جهانی و عوامل آن‌را با تمام امکانات به زانو در آورده است.

نصیحت‌کن تصریح کرد: امروز ایران اسلامی به برکت خون شهیدان و ایثار و مقاومت سربازان بسیجی خود از عزت و قدرت بی‌نظیری در عرصه‌های مختلف فناوری، پزشکی، نظامی و دیگر عرصه‌ها برخوردار است به گونه‌ای که هیچ قدرتی توان رویارویی با فرزندان برومند این آب و خاک نیست.

این مقام مسئول افزود: دشمنان برای تضعیف جایگاه کشور، تولید را هدف قرار داده و در این حوزه صنایع تولیدی را مورد تحریم قرار می‌دهند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه نقش بسیج در ایران اسلامی نقش بی‌بدیل و کم نظیر است، تصریح کرد: انعطاف‌پذیری بسیج سبب شده تا این نیرو در زمینه‌های مختلف نقش بن‌بست‌شکنی ایفا کند، به همین دلیل امروز شاهد نقش‌آفرینی نیروی بسیج در اکثر فعالیت‌ها هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار