مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی:

ایثار و از خود گذشتگی آزادگان همواره باید الگو و سرمشق همه ما باشد

حجت الاسلام داود میرزایی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی در مراسم الماس های درخشان که در شهرستان اشنویه برگزار شد با قدردانی از ایثار و صبر آزادگان سرافراز گفت:ایثار و از خود گذشتگی آزادگان همواره باید الگو و سرمشق همه ما باشد.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۶ 18 August 2023

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، بمناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی ،طی آئینی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی و جمعی از مسؤلان شهرستان اشنویه از آزادگان سرافراز این شهرستان با اهداء لوح سپاس تجلیل و از ایثار و از خود گذشتگی آنان قدر دانی شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با بیان اینکه آزادگان نماد ایثار و مقاومت هستند افزود: آزادگان سرافراز در دوران دفاع مقدس با صبر و استقامت خود، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با بیان اینکه باید نعمت امنیت را قدر بدانیم ،عنوان کرد: امنیت امروزمان مرهون خون شهدا و غیرت دلیرمردان آزاده و ایثارگر است که باید قدر این امنیت و انقلاب اسلامی را بدانیم.

حجت الاسلام میرزایی با اشاره به پیام های قیام امام حسین (ع) گفت: با ارزش ترین گوهری که خداوند به انسان ها هدیه داده است دین و هدایت است که قیام امام حسین (ع) دین اسلام را زنده کرد .

وی با اشاره به نقش بی بدیل حضرت زینب کبری (س) در انتقال پیام کربلا اضافه کرد؛ حضرت زینب (س) و حضرت علی اکبر (ع) بهترین الگو برای جوانان امروز است که می توانند با تاسی از ائمه زندگی آن بزرگواران را چراغ راه خود قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار