تحویل ۱۵۰ مدرسه به آموزش و پرورش خوزستان در سال گذشته

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان از تحویل ۶۱۴ کلاس درس در قالب ۱۵۰ مدرسه به آموزش و پرورش استان در سال گذشته خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۱۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲ 18 April 2023

محمد سعیدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، ۶۱۴ کلاس درس در قالب ۱۵۰ مدرسه به آموزش و پرورش تحویل داده شد که از این تعداد ۴۶ درصد به تعداد ۲۸۶ کلاس درس تخریب و بازسازی شدند.

وی افزود: ۴۸ درصد از کل کلاس‌های تحویلی یعنی ۲۹۵ کلاس نیز کلاس‌های درس جدیدی بودند که احداث شدند.

سعیدی‌پور بیان کرد: ۶ درصد از کل کلاس‌های تحویلی در قالب ۳۳ کلاس درس نیز پروژه‌های توسعه‌ای بودند.

وی گفت: از ۶۱۴ کلاس احداث شده در سال گذشته در استان خوزستان، ۳۳۲ کلاس درس در مناطق روستایی و عشایری و ۲۸۲ کلاس درس در مناطق شهری بهره‌برداری رسیدند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با بیان اینکه ۵۴ درصد کلاس‌های تحویلی در مناطق روستایی و عشایری بوده‌اند، افزود: زیربنای تحویل داده شده در سال گذشته، ۶۳ هزار متر مربع است که از این رقم، ۲۴ هزار متر مربع در مناطق روستایی و عشایری و ۳۹ هزار متر مربع در مناطق شهری احداث شدند.

وی با اشاره به پروژه‌های نوسازی و تجهیز مدارس، گفت: سال گذشته ۱۰۴ مدرسه و ۶۰ سرویس تعمیر شدند و ۲۶۰ هزار متر مربع ایزوگام و آسفالت انجام شد.

سعیدی‌پور با اشاره به تهیه اقلام تجهیزاتی یادآور شد: در سال گذشته ۲۹ هزار میز و نیکمت، ۲ هزار و ۴۰۰ کولر، ۹۶۰ رایانه، ۵۷۰ پرینتر، اسکنر و دستگاه فتوکپی در اختیار مدارس قرار داده شد و ۲۳۰ کلاس درس نیز هوشمندسازی شدند.

وی افزود: از پروژه‌های شاخص تحویل داده شده به آموزش و پرورش می‌توان به ساخت اولین و بزرگترین مجتمع آموزشی با رویکرد مدیریت سبز کشور، در اهواز اشاره کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار