سرمایه گذاری هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش ورزش کیش

سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت: امسال هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال در بخش ورزش جزیره کیش سرمایه گذاری شده است.
کد خبر: ۱۰۹۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲ 01 February 2023

به گزارش تابناک جزیره، سعید پورزادی در مراسم بازگشایی مجدد سالن تیراندازی کیش افزود: سازمان منطقه آزاد کیش در دولت سیزدهم، تدوین برنامه‌های مختلف برای تحقق اهداف توریسم ورزشی را در دستور کار قرار داده و زمستان سال گذشته اعتبار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال را برای بخش ورزشی کیش در سال ۱۴۰۱ مصوب کرد.

وی گفت: با استفاده از این اعتبار تاکنون بهسازی و استاندارد سازی چهار زمین فوتبال با قابلیت میزبانی از اردو‌های تیم ملی و مسابقات بین المللی و زمین‌های تنیس خاکی اجرا شده است.

پورزادی خاطر نشان کرد: جزیره کیش یکی از مقاصد گردشگری ورزشی کشور و حتی حاشیه خلیج فارس است و تقویت زیرساخت‌های ورزشی به عنوان یک اولویت دنبال می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز در این مراسم گفت: احداث باشگاه اهداف پروازی (تراپ) به عنوان یکی از زیر ساخت‌های توریسم ورزشی از اولویت‌های شرکت عمران آب و خدمات است.

محسن نظرپور با اشاره به اینکه هم اکنون پنج سرمایه گذار در مناقصه احداث این باشگاه شرکت کرده اند، افزود: به زودی پاکت‌های مناقصه برای انتخاب پیمانکار بازگشایی می‌شود و شرکت عمران، آب و خدمات برای تحقق این هدف ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار