با حضور مدیر عامل شرکت:مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شرکت فولاد اکسین برگزار شد

کد خبر: ۱۰۸۸۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱ 18 January 2023

امروز سه‌شنبه ۲۷ دی‌ماه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، بزرگداشت مقام شامخ زن و روز مادر، مراسم تجلیل از بانوان شاغل در شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور دکتر صادقیان مدیر عامل و دکتر اهرابی معاونت اجرایی شرکت در سالن کنفرانس حوزه مدیریت برگزار شد.
مدیرعامل شرکت در این مراسم ضمن تبریک این مناسبت گفت: از بانوانی که با عشق و علاقه علاوه بر کار و تلاش در محیط خانه در شرکت فولاد اکسین نیز تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنم.
وی گفت : تلاش مضاعف این بانوان نشان از آن دارد که زندگی سرشار از خودگذشتگی و ایثار حضرت فاطمه الزهرا ( س) بانوی بزرگ اسلام را سرلوحه خود قرار داده اند و ما امیدواریم بتوانیم پاسخگو و قدردان زحمات شما باشیم.
در ادامه دکتر اهرابی معاون اجرایی فولاد اکسین خوزستان از بانوان شاغل در این شرکت تقدیر و تشکر کرد و در خصوص جایگاه ارزنده حضرت زهرا (س) مطالبی را عنوان کرد و گفت: امیدوارم در کنار کار و تلاش در عرصه صنعت در محیط زندگی و خانواده سربلند و سلامت باشید.
در پایان مراسم با اهدا یک شاخه گل و هدیه از بانوان شاغل در شرکت تقدیر شد، همچنین به همین مناسبت با دستور مدیرعامل و تصویب هیئت مدیره شرکت با اهدا هدیه از کلیه همسران پرسنل شرکت نیز تقدیر گردید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار