ظرفیت های کم نظیر فارس مورد غفلت واقع شده است

مسئولان و روابط عمومی‌ها برای احیای ظرفیت‌های مغفول فارس تلاش کنند.
کد خبر: ۱۰۷۲۲۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰ 16 October 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: استاندار فارس در دیدار با مدیرکل صدا سیمای فارس گفت: فارس رتبه اول وقف را در کشور دارد که نیازمند احیا است.
ایمانیه افزود: با وجود تاکید‌های فراوانی که درباره احیای موقوفه‌ها به مسئولان اوقاف داشته ایم، اتفاق خاصی رخ نداده و نیاز است که رسانه ملی با تهیه گزارش، در این زمینه یاری رساند.
وی با اشاره به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های فارس در زمینه‌های مختلف گفت: به علت کم کاری برخی مسئولان و مدیران روابط عمومی بعضی اداره‌ها و دستگاه‌های اجرایی این ظرفیت‌ها مغفول مانده است.
استاندار فارس به نقش موثر صدا و سیما در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در وقایع اخیر از فضای مجازی آسیب دیدیم لذا نباید در این فضا منفعل باشیم.
ایمانیه گفت: ماجرا‌های اخیر باعث شد خداوند یک فرصت جدید برای نظام فراهم کند و یک تلنگر برای همه بود تا به وظایف خود بیشتر توجه کنیم.
در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس هم گفت: بازنمایی و بازنشانی ظرفیت‌های هویتی، مذهبی، هنری، علمی و تاریخی فارس در سطوح بین المللی، ملی و محلی در اولویت برنامه‌های رسانه ملی قرار دارد.
احمد پهلوانیان، بازتاب خدمات نظام در همه بخش‌ها و پیگیری مشکلات و مطالبات مردم از مسئولان و نقد عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی را از رسالت‌های اصلی رسانه ملی عنوان کرد و افزود: این نقد‌ها منصفانه، مشفقانه و محترمانه خواهد بود.
این دیدار با هدف تقویت جایگاه استان فارس در رسانه ملی برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار