تعامل حداکثری با دانش بنیان ها در دستور کار گاز همدان

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در دیدار با هیئت مدیره شرکت دانش بنیان گازسوزان گفت: تعامل حداکثری با دانش بنیان ها در دستور کار این شرکت است.
کد خبر: ۱۰۶۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 20 September 2022

 مدیرعامل شرکت گاز استان همدان در دیدار با هیئت مدیره شرکت دانش بنیان گازسوزان گفت: تعامل حداکثری با دانش بنیان ها در دستور کار این شرکت است

 

به گزارش تابناک همدان، محمد صادق محبی نظر با بیان این مطلب اظهار داشت: در دنیای امروز موتور پیشران و جهت ساز شرکت ها و سازمان ها پژوهش و توسعه است که این ظرفیت ویژه در شرکت ها و موسسات دانش بنیان موجود است.

وی افزود: شرکت های دانش بنیان پتانسیل خوبی برای ارائه راهکار، رفع چالش ها و ارائه الگوهای پیشرفت برای شرکت ها می باشند و هر سازمانی که بتواند نقاط مشترک و بیان مسئله مشترکی با دانش بنیان ها و مراکز رشد داشته باشد قطعاً بیشترین بهره را از این ظرفیت برده است.

محبی نظر ادامه داد: شرکت های دانش بنیان استانی مانند شرکت کنترل گاز اکباتان، شوکت و نیز در سطح ملی شرکت صنعتی گازسوزان علاوه بر همکاری های پیمانکاری و تامین کالا می توان در خصوص تحقق اهداف استراتژیک و ترسیم مسیر توسعه نیز همکاری نمود. محبی نظر افزود: سفارش گذاری، تامین کالا در اسرع وقت، انطباق با استانداردهای بازرسی و کالای شرکت ملی گاز ایران و خدمات پس از فروش مناسب و پشتیبانی فنی را از تامین کنندگان و نیز شرکت صنعتی گازسوزان خواستار شد.

در ادامه علیرضا متین عضو هیئت مدیره شرکت صنعتی گازسوزان به تشریح شرکت مذکور، سابقه فعالیت ها و نیز ثبت بیش از ۷۰ اختراع در سطح ملی و بین المللی پرداخت و گفت: این شرکت آمادگی ارائه حضوری و تحت وب تمامی محصولات حوزه صنعت گاز را برای مدیران و کارشناسان مربوطه دارد و اهتمام جدی در مشتری مداری و ارائه خدمات پس از فروش به نحو مطلوب را داشته و سالانه محصولات دانش بنیان جدیدی به سبد محصولات این شرکت افزوده می گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار