راه اندازی مرکز رشد پارک علم و فناوری در خوی

رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی: حمایت از واحدهای فناور و شرکت های تازه کار دانش بنیان، از مهمترین اهداف مرکز رشد پارک علم و فناوری در استان است.
کد خبر: ۱۰۶۷۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 15 September 2022

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، نوری نیا رئیس پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در حاشیه نشست هماهنگی ایجاد این مرکز با نماینده خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی گفت: حمایت از واحدهای فناور و هسته ها و شرکت های تازه کاردانش بنیان برای ارتقا و رشد تا رسیدن به خودکفایی از مهمترین اهداف تاسیس مرکز رشد پارک علم و فناوری در نقاط مختلف استان است.

وی با تقدیر از استاندار آذربایجان غربی ، نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس و فرماندار خوی در کمک به راه اندازی این مرکز در خوی افزود: در حال حاضر پارک علم و فناوری استان 180 شرکت و واحد دانش بنیان را در استان حمایت می کند که با راه اندازی مرکز رشد در خوی شاهد افزایش این تعداد خواهیم بود.


نجف زاده نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در سال تولید، دانش بنیان واشتغال آفرین و با توجه به ظرفیت های فناورانه شهرستان خوی کارهای ایجاد و تاسیس این مرکز از دو سال قبل پیگیری می شود که با حمایت های استاندار آذربایجان غربی و تلاش های مجموعه مدیریت شهرستان به ثمر نشست.


وی تصریح کرد: با توجه به برخوداری این مرکز از توان و امتیازات مناطق آزاد و حمایت ها و معافیت های مالیاتی، فرصت بسیار خوبی برای شرکت های دانش بنیان برای دستیابی به تکنولوژی بومی در شهرستان فراهم می شود.


نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی افزود: برای ایجاد این مرکز رشد 20 هکتار زمین برای تاسیس و فعالیت شرکت های دانش بنیان در خوی اختصاص یافته و این مرکز تا پایان مهرماه امسال به بهره برداری می رسد، است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار