مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی تاکید کرد:

عدم محدودیت در افزایش منابع تسهیلات اشتغال/ فرهنگ تولید و توانمندسازی در خانواده های تحت حمایت مورد توجه قرار گرفته است

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: در زمینه اعطای تسهیلات به طرح های اشتغال قابل توجیه اقتصادی، براساس ضوابط امداد محدودیتی برای پرداخت نیست.
کد خبر: ۱۰۴۴۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶ 11 May 2022

به گزارش تابناک رضوی، رضا سلم‌آبادی در سفر یک روزه خود به شهرستان بجستان افزود: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری بعنوان سال 《تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین》 خوشبختانه فرهنگ تولید و توانمندسازی در خانواده های تحت حمایت مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در زمینه اعطای تسهیلات به طرح های اشتغال قابل توجیه اقتصادی، براساس ضوابط امداد محدودیتی برای پرداخت نیست.
سلم‌آبادی در خصوص افزایش تسهیلات تخصیصی به شهرستان بجستان اظهارکرد: این شهرستان درخواست 35 میلیارد تومان اعتبار اشتغال داشت که این اعتبار در صورت ایجاد شغل قابل افزایش است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی، از آسیب های اجتماعی و اینکه خانواده های زیادی با مشکلاتی مانندطلاق دست توزیع پنجه نرم می کنند افزود: برای ابن خانواده ها ارائه خدمات حمایتی به صورت زماندار ارائه شود تا خانواده به توانمندی برسد.

سلم‌آبادی، در موضوع مسکن بیان کرد: منتظر هستیم تا نهضت ملی مسکن شروع تا وسهمیه امداد مشخص شود.

همچنین در این سفر حسن حیدری فرماندار بجستان بر موضوع اشتغال افراد متقاصی کار اعم از مددجو و اقشار نیازمند در کارگروه ویژه اشتغال شهرستان مصوب شود، تاکید کرد.

شایسته ذکر است: در این سفر یک روزه مدیرکل علاوه بر دیدار با کارکنان این اداره، از چند طرح مددجویی بازدید کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار