کالاهای 3 میلیاردی از راه آهن عبور نکرد

فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور از کشف میلیاردی انواع کالای قاچاق در انبار توشه ایستگاه راه آهن شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۲۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵ 30 April 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:  سردار "حشمت اله ملکی" در خصوص جزئیات مربوط به کشف کالا‌های قاچاق گفت: همکارانم در پلیس راه آهن فارس در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز از طریق صنعت ریلی موفق به کشف و شناسایی محموله قاچاق در ایستگاه راه آهن شیراز شدند.
این مقام ارشد انتظامی افزود: در این راستا ماموران دایره آگاهی پلیس راه آهن مستقر در انبار توشه هنگام بازدید و کنترل بار‌های ارسالی از شیراز تعدادی گونی حاوی بیش از هزار کیلوگرم گردوی خارجی قاچاق، ۱۶۷ قلم انواع اسباب بازی، ۲۴ عدد انواع چمدان مسافرتی، ۸ دستگاه مودم و یک دستگاه ابزارآلات ساختمانی تولید کشور‌های چین و ترکیه فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی را کشف کردند.
فرمانده پلیس راه آهن پلیس پیشگیری انتظامی کشور افزود: به منظور بررسی بیشتر کالا‌های مکشوفه به همراه متهمان به هویت‌های معلوم به مقرر انتظامی دلالت و با توجه به عدم ارائه هرگونه مدارکی از سوی دستگاه‌های ذیصلاح، در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان به همراه کالای مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سردار ملکی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالا‌های مکشوفه را ۳ میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، خاطرنشان کرد: مبارزه قاطع، هدفمند و موثر با عناصر قاچاق کالا از اولویت‌های ماموریتی پلیس راه آهن است و مصمم هستیم با همکاری سایر سازمان‌ها و نهاد‌های آموزشی در راستای فرهنگ سازی عدم استفاده از کالای قاچاق و کیفیت بخشی تولیدات داخلی، گام‌های موثری برداشته شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار