برنامه های شاهچراغ در شب های قدر اعلام شد

همزمان با شب‌های پرفضیلت قدر، ویژه برنامه‌های مختلفی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سومین حرم اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۳۹۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ 16 April 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سید مصطفی شجاعی مدیر تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: این ویژه برنامه‌ها از ساعت ۳۰ و ۱۰ تا ۳ بامداد شب های قدر در صحن حرم مطهر با تلاوت قرآن و خواندن دعای جوشن کبیر ، سخنرانی مذهبی و مراسم قرائت دعای ابوحمزه ثمالی و قرآن به سر برگزار می‌شود.

او گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه در شب ۱۹ ماه مبارک رمضان دعای جوشن کبیر با نوای سید عباس انجوی و فرازهایی از دعای ابو حمزه ثمالی نیز با نوای حاج کاظم محمدی قرائت می شود و حجت الاسلام بینازاده نیز سخنران این مراسم هستند.

شجاعی گفت: روز جمعه ۲ اردیبهشت در شب ۲۱ رمضان که مصادف با شب شهادت حضرت علی (ع) است دعای جوشن کبیر با نوای حاج مهدی سروری و خائف پناه و پس از آن حاج کاظم محمدی دعای ابو حمزه ثمالی را قرائت می کند و آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز سخنران این مراسم است.

مدیر تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) گفت: در روز یکشنبه ۴ اردیبهشت همزمان با شب ۲۳ ماه مبارک، دعای جوشن کبیر با نوای حاج خلیل نگهبان و دعای ابوحمزه ثمالی با نوای حاج کاظم محمدی قرائت می شود و حجت الاسلام و المسلمین سید مظاهر حسینی سخنران این مراسم است.

او گفت: پایان بخش برنامه‌های هر سه شب قدر نیز قرائت دعای قرآن به سر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار