مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی خبر داد؛

از فروش صنایع دستی و سوغات سه میلیارد تومان عاید استان شد

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۳ میلیارد تومان درآمد از فروش صنایع دستی و سوغات عاید استان شد.
کد خبر: ۱۰۳۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱ 29 March 2022

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حسن رمضانی ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان جنوبی که به ریاست استاندار برگزار شد اظهار داشت: بر اساس آمار از ۲۷ اسفند تا ۷ فروردین ماه ۹۳۸ هزار و ۲۹۶ نفر در استان اقامت کردند که از این تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ نفر در هتل اقامت کردند.

وی با بیان اینکه ۶ هزار و ۱۴۷ نفر در مجتمع‌های گردشگری، ۲ هزار و ۵۷۱ نفر در مهمان پذیرها، ۱۷۵ هزار و ۳۹۱ نفر در خانه مسافرها اقامت کردند گفت: در این مدت ۶۷۹ هزار نفر در تاسیسات آموزشی اقامت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی از اسکان ۴۱ هزار و ۸۱۲ نفر در مدارس خبر داد و افزود: در این مدت ۹۱ بازدید را انجام دادیم که ۷ فقره اخطار کتبی و ۱۱ مورد تذکر کتبی به واحدها دادیم.

رمضانی بیان کرد: در این مدت یک میلیون و ۸۰۴هزار و ۲۸۰ نفر از جاذبه‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری استان بازدید کردند و شاهد فروش یک و نیم میلیارد تومان صنایع دستی در استان بودیم که با احتساب فروش محصولات سوغاتی به ۳ میلیارد تومان می‌رسد.

وی با بیان اینکه از ۲۷ اسفند تا ۸ فروردین ماه ۶ هزار و ۵۲۲ خانوار در مدارس خراسان جنوبی اسکان یافتند گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۱۴ پایگاه و ۹۸ مدرسه را برای اسکان مسافران نوروزی در استان در نظر گرفتیم که با توجه به درخواست‌های زیاد این تعداد به ۱۳۶ مدرسه رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار