آمادگی لامرد برای پذیرایی از مهمانان نوروزی

فرماندار لامرد از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶ 02 March 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: اسماعیل رستگار در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی در شهرستان لامرد گفت: همه دستگاههای خدمت رسان پذیرای میهمانان نوروزی هستند و با فراهم کردن همه شرایط بهداشتی، امکان اسکان را برای هموطنان در شهرستان فراهم می کنند.

وی گفت: بالاخره پس از گذشت دوسال ستاد سفرهای نوروزی فعال شد، و باید بستر را فراهم کرد تا شاهد حضور مسافرین نوروزی باشیم.

فرماندار لامرد گفت: با توجه به کاهش شیوع ویروس کرونا و وضعیت آب وهوایی مطلوب، در شهرستان شاهد حضور گسترده مسافرین در لامرد و بازار دهشیخ خواهیم بود.

وی گفت: برقراری سفرهای نوروزی مستلزم رعایت پروتکل های بهداشتی بویژه تزریق واکسن کرونا است که حوزه بهداشت باید اهتمام جدی در این زمینه داشته باشند.

فرماندار لامرد گفت: برای زیباسازی و پاکسازی سطح شهرها و روستاها باید اهتمام جدی داشت تا زمانی که مسافران نوروزی وارد شهرستان می شوند بدانند که شهرستان، شهرستانی پویا و سرزنده است و این اتفاقات باید رقم بخورد.

رستگار افزود: از ۱۵ اسفندماه به مدت یک ماه هرگونه عملیات حفاری توسط دستگاه های خدمات رسان آب، برق، گاز و تلفن جلوگیری می شود.

وی با اشاره به اینکه باید از جایگاه های سوخت و مراکز اقامتی بازدید شود تاکید کرد: کنترل و نظارت ها فعال شود تا میهمانان نوروزی در این شهرستان در زمینه خدمات رسانی به مشکلی برنخورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار