واگذاری بیش از 32 هزار انشعاب جدید آب و فاضلاب در اصفهان

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان گفت: در ۱۰ ماهه نخست امسال ۱۹ هزار و ۵۹۳ انشعاب جدید آب و ۱۲ هزار ۵۱۶ انشعاب جدید فاضلاب به متقاضیان واگذار شده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴ 12 February 2022

سیدمحسن صالح افزود: با احتساب انشعابات جدید، تعداد کل انشعابات واگذار شده در ۹۸ شهر و ۹۴۹ روستای تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به ترتیب به یک میلیون و ۴۳۲ هزار و ۲۰۶ انشعاب آب و ۷۲۸ هزار و ۸۶۳ انشعاب فاضلاب رسید.

وی در عین حال آحاد انشعابات آب واگذار شده را دو میلیون و ۴۱۰ هزار و ۱۵۸ واحد و آحاد انشعابات فاضلاب واگذار شده را یک میلیون و ۵۴۰ هزار و ۱۸۱ واحد اعلام کرد و گفت: ممکن است به ازای هر انشعاب واگذار شده، چند واحد از یک انشعاب استفاده کنند و به همین دلیل همواره تعداد آحاد بیشتر از تعداد انشعابات است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفای استان اصفهان همچنین از کشف ۵۸۴ انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب تا پایان دی‌ماه امسال خبر داد و افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته تاکنون ۲۹۹ انشعاب تعیین تکلیف شده و بقیه در حال سپری کردن مراحل قانونی خود هستند.

وی همچنین از شناسایی ۷۴ هزار و ۱۵۲ کنتور خراب آب در این مدت خبر داد و گفت: تاکنون ۲۱ هزار و ۹۵۰ کنتور به طور کامل تعویض شده و کار تعمیر و تعویض سایر کنتورها نیز ادامه دارد.

صالح از قرائت ۷ میلیون و ۳۸۷ هزار و ۷۴۰ فقره کنتور آب در ۱۰ ماهه نخست امسال خبر داد و افزود: به طور میانگین هر ۵۱ روز کنتورهای آب در سطح استان قرائت می شود که این فاصله باید به ۴۵ روز کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار