امکانات موجود پاسخگوی برف‌روبی معابر و جاده‌های پاوه نیست

سرپرست فرمانداری پاوه گفت: امکانات و تجهیزات راهداری در شهرستان در حال خدمات رسانی است، اما با توجه به بارش سنگین برف این امکانات پاسخگو نیست و از ستاد بحران استان و شهرستان‌های معین درخواست کمک کرده ایم.
کد خبر: ۱۰۲۲۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ 17 January 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، جلیل بالایی افزود: با ورود امکانات جدید، تلاش داریم معابر شهر پاوه و محورهای ارتباطی به نوسود و نودشه را برف روبی کنیم و زمینه تسهیل تردد همشهریان را فراهم نماییم.

او اظهار داشت: به دلیل بارش سنگین برف در این شهرستان هم اکنون شبکه برق بخش هایی از نوسود ، نودشه و باینگان قطع شده و نیروهای اداره برق در حال رفع خاموشی ها هستند.

وی اضافه کرد: در سایر شهرهای پاوه خوشبختانه قطعی شبکه های برق ، آب و گاز را نداریم اما با ادامه بارش ها ، احتمال قطعی برق را در برخی مناطق داریم .

سرپرست فرمانداری پاوه در ادامه گفت: محورهای اصلی و فرعی بازگشایی و تردد در آنها فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است و از ۳۵ راه روستایی راه ارتباطی ۳۰ روستا مسدود است که تلاش می شود تا ساعت های آینده این راهها بازگشایی شود.

بالایی ادامه داد: از شب گذشته تاکنون به طور میانگین بین ۴۰ سانتی متر تا یک متر در مناطق مختلف شهرستان بارش برف داشته ایم.

وی اضافه کرد: در گردنه ها و جاده های برف گیر شهرستان شاهد کولاک و باد شدید هستیم و نیروهای راهداری و هلال احمر نیز در محورها حضور دارند و انتظار ما از مردم همکاری بیشتر است و اینکه تردد غیر ضرور نداشته باشند.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار