سارقان حرفه ای شیرازی در دام پلیس گرفتار شدند

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای و کشف ۱۰۰ فقره موبایل و لوازم درون خودروی سرقتی در شیراز خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹ 05 December 2021

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار رهام بخش حبیبی بیان داشت: در پی وقوع چند فقره موبایل قاپی و سرقت درون خودرو در محدوده شمالی شهرستان شیراز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۸ ولیعصر شهرستان شیراز با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند در این خصوص ۳ سارق حرفه‌ای که اعضای یک باند بودند را شناسایی و در یک اقدام برنامه‌ریزی شده آنها را در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری دلالت دهند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۸۶ دستگاه گوشی تلفن همراه، مقادیری ضبط و باند، باتری و سایر ملزومات خودرو، ۳ دستگاه دوچرخه و بیش از ۲۲ گرم مواد مخدر از نوع شیشه و هروئین کشف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

سردار حبیبی با بیان اینکه متهمان در بازجویی اولیه به ۱۰۰ فقره موبایل قاپی و سرقت درون خودرو در شیراز اعتراف و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، به شهروندان توصیه کرد: در هنگام مکالمه با تلفن همراه در کوچه‌های خلوت و تاریک مراقب اطراف خود باشید و همچنین هنگام ترک خودرو از گذاشتن کیف پول، مدارک و یا سایر اشیا با ارزش و قیمتی در داخل آن به ویژه در معرض دید جدا اجتناب کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار