ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی یکی از مهم‌ترین حلقه‌‌های تولید بخش کشاورزی است

مریم نقیبی‌نژاد خاطر نشان ‌کرد: ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی یکی از مهم‌ترین حلقه‌‌های تولید بخش کشاورزی است که در صورت توجه ویژه به آن و هدایت محصولات تولیدی به سمت صنایع تبدیلی، توسعه پایدار این بخش را به‌دنبال خواهد داشت.
کد خبر: ۱۰۰۹۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱ 15 November 2021

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی مدیریت جهادکشاورزی: سید عبداله جزایری هدف از این سفر یک‌روزه را بررسی ظرفیت فرآوری انار و نیاز شهرستان به سردخانه بالای صفر و سرمایه‌گذاری در این زمینه عنوان‌کرد.

به‌ گفته مسئول صنایع تبدیلی، غذایی و سوخت مدیریت جهادکشاورزی نی‌ریز؛ جزایری در بازدید از شرکت فرآورده‌های گوشتی زمهریر نی‌ریزان فارس بر افزایش ظرفیت این کارخانه در قالب طرح توسعه برای تولید محصولاتی چون همبر، سوسیس و کالباس تأکیدکرد.

مریم نقیبی‌نژاد ابرازکرد: با توجه به وسعت باغ‌های انار و رتبه اول نی‌ریز در تولید انار استان فارس، سرمایه‌گذاری جدید یا افزایش ظرفیت این کارخانه ضروری است.

او افزود: از دیگر نیازهای شهرستان سردخانه می‌باشد که در حال حاضر تنها سردخانه نی‌ریز با ظرفیت 2000 تن در حال فعالیت است.

این کارشناس مسئول خاطر نشان ‌کرد: ایجاد واحدهای صنایع تبدیلی یکی از مهم‌ترین حلقه‌‌های تولید بخش کشاورزی است که در صورت توجه ویژه به آن و هدایت محصولات تولیدی به سمت صنایع تبدیلی، توسعه پایدار این بخش را به‌دنبال خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار