آمادگی ورزشکاران زنجانی برای حضور در مسابقات پارادومیدانی قهرمانی کشور زنجان برای شرکت در سی و پنجمین دوره مسابقات پارادومیدانی جانبازان و معلولین کشور، آماده می‌شود.

کد خبر: ۱۰۰۵۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳ 31 October 2021

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولین استان زنجان گفت: زنجان برای شرکت در سی و پنجمین دوره مسابقات پارادومیدانی جانبازان و معلولین کشور، آماده می‌شود.
طیب امیری، با بیان اینکه این پیکارها در تهران و با هدف انتخاب ورزشکاران برتر به منظور شرکت در مسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۱ بحرین برگزار می شود، افزود: هر استان با هشت ورزشکار (پنج مرد و سه زن) در این رقابتهای کشوری می تواند حضور یابد.

وی گفت: مسابقات بخش مردان از ۲۳ تا ۲۴ و بخش بانوان نیز از ۲۵ تا ۲۶ آبان ماه جاری به میزبانی تهران انجام می شود و تیم های شرکت کننده به همراه یک مربی و یک سرپرست، عازم خواهند شد.

امیری تصریح کرد: زنجان برای حضور مقتدرانه در این رقابت ها، یک‌دوره مسابقات انتخابی استان با حضور ورزشکاران مستعد و توانمند برگزار خواهد کرد تا از میان آنان بهترین ها و شایسته ترین ها برگزیده شوند.

رییس هیات ورزش جانبازان و معلولان استان زنجان با بیان اینکه ورزشکاران علاقه‌مند زیادی در این رشته از ورزش جانبازان و معلولین این استان فعالیت دارند، افزود: از ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات انتخابی استان که در مجموعه فرهنگی ورزشی ولیعصر زنجان انجام خواهد شد، رکوردگیری به عمل خواهد آمد.

امیری افزود: رقابت‌های انتخابی استان در آینده نزدیک و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود و هر ورزشکاری که بتواند رکورد بهتری را به دست آورد برای اعزام به این مسابقات کشوری. برگزیده خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار