مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از مراسم افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر همزمان با ١١ بهمن ماه جاری در محل سینما بهمن بیرجند ساعت ١٨ خبر داد.
کد خبر: ۷۱۰۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰ 31 January 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی؛«ناصر نبی زاده» با اعلام این خبر بیان داشت: برای پنجمین سال، خراسان جنوبی فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر را در بیرجند اکران می کند.

 

وی با اشاره به اینکه ١٥ فیلم در استان اکران خواهد شد که پنج فیلم در حوزه کودک و نوجوان و ١٠ فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران است،که از ١٢ بهمن آغاز و تا ١٨ بهمن ماه جاری ادامه دارد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تصریح کرد: اکران فیلم های بخش کودک و نوجوان «لکنت، پاستاریونی، بنیامین، ضربه فنی و آخرین داستان» به صورت رایگان در ساعت ٩:٣٠ صبح انجام می شود که دو فیلم «بنیامین و آخرین داستان» انیمیشن هستند.

 

 نبی زاده گفت: «جان دار، بنفشه آفریقایی، ناگهان درخت، سرخپوست، سمفونی نهم، شبی که ماه کامل شد، طلا، مدیترانه، ایده اصلی و غلامرضا تختی» از جمله فیلم های بخش مسابقه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر است که در بیرجند اکران می شود.​​

 

 وی اضافه کرد: هزینه بلیت فیلم های بخش مسابقه سینمای ایران در خراسان جنوبی نسبت به سال گذشته هیچ افزایشی نداشته است و همان ١٠ هزار تومان است.

 

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: تهیه بلیت به صورت حضوری از گیشه سینما بهمن و یا از طریق سایت cinematicket.org برای علاقمندان به تماشای این فیلم ها فراهم است.

 

 وی در پایان یادآور شد:علاقمندان حوزه فیلم و سینما استان می توانند جهت اطلاع از نحوه و زمان اکران فیلم های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان به کانال تلگرامی fajrfilmfestivalkhj@ مراجعه نمایند.

 

لازم به ذکر است؛سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ١٠ تا ٢٢ بهمن‌ماه ١٣٩٧ همزمان با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  با دبیری ابراهیم داروغه زاده در تهران برگزار می‌شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار