معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران از اجرای ٢٨ هزار و ٨٩٠ کیلومتر شبکه فاضلاب طی چهار سال گذشته در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 31 May 2015
به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران حبیب اله براتی افرود: توسعه خطوط انتقال فاضلاب یکی دیگر از فعالیت های این شرکت است به نحوی در سه سال گذشته حدود 9٩ کیلومتر خط انتقال فاضلاب در استان تهران اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در طول این مدت ٢١٥ هزار و ٢٣٧ رشته انشعاب فاضلاب در استان تهران نصب شده اظهار کرد: همچنین دراین مدت خط انتقال آب 419 کیلومتر و شبکه آب استان نیز 815 کیلومتر توسعه یافته است.

براتی با اشاره به نصب 229 هزار و 58 رشته انشعاب شبکه آب مصرفی در استان تهران افزود: درهمین ارتباط ٢٧٦ حلقه چاه در سطح استان تهران حفر و ٢٦٠ حلقه چاه دیگر نیز تجهیز شده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران تاکید کرد: حجم مخازن در دست احداث شرکت آب و فاضلاب استان تهران نیز ٣٧٨ هزار و ١٩٨ متر مکعب است.

وی حجم مخازن در دست بهره برداری شبکه آب و فاضلاب استان تهران را ٢٩٢ هزار و ٥٠٠ متر مکعب عنوان کرد.

مطالعات مقدماتی طرح فاضلاب تهران توسط برنامه عمرانی سازمان ملل متحد (UNDP) و سازمان بهداشت جهانی(WHO) از سال ١٣٥٠ آغاز شده، در بخش فاضلاب شرکت دارای ١٧٠ هزار مشترک فاضلاب می باشد که این تعداد مشترک حدود ١٧,٦ درصد جمعیت شهرهای استان را تحت پوشش قرار می دهد.

استان تهران دارای ١١ تصفیه خانه فاضلاب با دو هزار و 782 کیلومتر شبکه فاضلاب و خط انتقال است.

مطالعات جمع آوری و دفع فاضلاب در ٢٧ شهر از مجموع 54 شهر استان تهران انجام شده و در ١٩ شهر نیز عملیات طرح فاضلاب در حال اجراست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار