با حضور معاون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از افتتاح یازدهمین نمایشگاه کتاب در این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۹۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰ 18 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین، شهریار پرهیزگاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به یازدهمین نمایشگاه کتاب قزوین سال اظهار داشت: این نمایشگاه از دوم تا هفتم اسفندماه سال جاری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین دایر می‌شود.

وی به میزان تخفیف نمایشگاه کتاب پرداخت و افزود: در این نمایشگاه 230 نفر از ناشران مستقل و نمایندگی در استان قزوین حضور دارند و کتاب‌های این نمایشگاه با تخفیف 30 درصد برای علاقمندان ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قزوین ادامه داد: در نمایشگاه کتاب قزوین، 47 هزار عنوان کتاب با محوریت‌های علمی، فرهنگی، ادبی، اجتماعی و کودکان و نوجوانان برای بازدید علاقمندان دایر است.

پرهیزگاری عنوان کرد: باتوجه به اینکه یارانه فروش کتاب در سال گذشته 300 میلیون تومان بوده این آمار برای سال جاری 500 میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین در حاشیه نمایشگاه کتاب استان قزوین، پنج کتاب فروشی در سطح این استان فعال است که بن برای این کتاب‌فروشی‌ها صادر می‌شود؛ از سایر برنامه‌ها هم می‌توان به برگزاری نشست‌های ادبی و شب شعر اشاره کرد.

معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قزوین گفت: آغاز کار نمایشگاه کتاب دوم اسفندماه سال جاری پیش‌بینی شده است که مراسم افتتاح رسمی آن با حضور عباس صالحی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساعت 10 صبح صورت می‌گیرد.

پرهیزگاری به میزان تخفیف بُن کتاب یازدهمین نمایشگاه کتاب قزوین اشاره و خاطرنشان کرد: یارانه برای اهدای بُن، 50 هزار تومان بوده که این بن برای 200 تا 250 نفر از هنرمندان در مرحله نخست و دوم پیش‌بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار