سخنگوی شورای اسلامی خراسان جنوبی:
سخنگوی شورای اسلامی خراسان جنوبی گفت: بی‌مهری مسؤولان استانی به افتخار آفرینی ورزشکاران هندبال فردوس قابل توجیه نیست.
کد خبر: ۲۴۷۴۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 18 June 2016


حسین اکبری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: پس از  قهرمانی تیم هندبال منیزیم فردوس در مسابقات لیگ برتر هندبال کشور انتظار می‌رفت مسؤولان استانی و استاندار خراسان جنوبی حداقل از ارسال یک پیام تبریک خشک و خالی دریغ نمی‌کردند.

وی با ابراز گلایه نسبت به کم‌توجهی و بی‌مهری مسؤولان استان نسبت به ورزش شهرستان‌ها، افزود: قهرمانی تیم هندبال منیزیم فردوس در لیگ برتر هندبال کشور و راهیابی این تیم به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، یک افتخار بزرگ برای استان خراسان جنوبی محسوب می‌شود که اصلا مورد توجه مسؤولان و به ویژه استاندار قرار نگرفت و راحت از کنار این موضوع گذشتند.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی خراسان جنوبی تصریح کرد: انتظار ما این است که استاندار خراسان جنوبی همانطور که برای مسائل سیاسی و اقتصادی وقت می‌گذارد، به مسائل ورزشی هم توجه لازم را داشته باشد و وقتی یک تیم از یک شهرستان در استان با کمترین امکانات و با تحمل سختی‌های فراوان، به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر هندبال کشور نایل می‌آید، حداقل از سوی وی یک پیام تبریک ارسال می‌شد تا سایر مسؤولان مربوطه هم الگوبرداری کنند.

اکبری با انتقاد از مسؤولانی که همواره به بهانه نداشتن وقت و مشغله کاری، از حضور در میادین ورزشی طفره می‌روند، یادآور شد: وقتی مقام معظم رهبری با آن همه مشغله و گرفتاری، پس از پیروزی تیم‌های ملی کشور، پیام تبریک و قدردانی به ملت ایران و ورزشکاران صادر می‌کنند، چطور استاندار یک استان نمی‌تواند وقتی را برای قدردانی و عرض خسته نباشید از تیمی بگذارد که کاری بسیار بزرگ انجام داده و سبب افتخارآفرینی برای استانش شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی خراسان جنوبی گفت: حتی اداره کل ورزش و امور جوانان استان که متولی ورزش است و هیأت هندبال استان نیز از درج یک پیام تبریک در جراید و یا نصب یک بنر معمولی دریغ کردند و انگار نه انگار که در حوزه ورزش استان اتفاقی افتاده و یا افتخاری برای ورزش استان کسب شده است.

وی به مشکلات حوزه ورزش شهرستان فردوس اشاره کرد و افزود: پس از گذشت سه سال و پیگیری‌های متعدد، هنوز امکان پخش مستقیم مسابقات هندبال فراهم نشده است در حالی که این مشکل با کمتر از 200 میلیون تومان حل می‌شود و بدون شک همه می‌دانیم پخش مستقیم یک مسابقه در شبکه‌های سراسری، نقش بسیار موثری در معرفی هر چه بیشتر استان خراسان جنوبی دارد.

اکبری تصریح کرد: خراسان جنوبی از جمله استان‌های مستعد و توانمند در حوزه ورزش کشور است و کسب افتخارات جهانی و سهمیه المپیک توسط نجمه خدمتی و کسب مقام قهرمانی تیم هندبال منیزیم فردوس در لیگ برتر هندبال کشور و حضور در مسابقات کشوری و بین‌المللی، گواه این ادعاست که این امر، ضرورت توجه هر چه بیشتر مسؤولان استانی به امر ورزش و جوانان را دو چندان می‌کند.

عضو شورای اسلامی فردوس یادآور شد: انتظار ورزشکاران استان این است که اگر استاندار و مسؤولان استان در زمینه اعتبارات و منابع مالی با محدودیت مواجه هستند حداقل با حضور خود در کنار میادین ورزشی و در جمع ورزشکاران، سبب دلگرمی آنها و دست‌اندرکاران حوزه ورزش شده و به درد دل‌های آنها گوش فرا دهند.

وی گفت: بدون شک یکی از بهترین حربه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی و جلوگیری از ورود جوانان در حوزه آسیب‌های اجتماعی، فراهم نمودن بستر لازم برای حضور نسل جوان در میادین ورزشی و توجه به ورزش قهرمانی است که جوانان و نوجوانان را تا حد زیادی از آسیب‌های اجتماعی، مصون می‌دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
دراستان خراسان جنوبی استاندار و مسئولین اداره کل ورزش وجوانان، ورزشکاردوست نیستند ... همین که شما را بدون هر چی رهاکردن خدای را شکرکنین و حرفی نزنین وگرنه شاید ...
الان درخود بیرجند مرکز استان، ورزش رو به تعطیلی رفته و میرود و قهرمانان بیشتر رشته ها یاخانه نشین شده اند یابرای گذران زندگی درسرگذر دنبال پیداکردن کارکارگری اند یا کسانی هم که دستشان می رسیده استان راترک کرده اند .... اونوقت شما انتظاردارید از شما تجلیل شود؟!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار